taupe rengi oje flormar'da

selam,

kullanmadığım ojeleri temizleme operasyonuna girdim.bu aralar bütün kullanmadıklarımı bir şekide etrafımdan uzaklaştırma çabasındayım.geçen 5-6 tane ojeyi aldım bizim apartmanın kenarına bırakıcaktım baktım apartmandaki cimcimeler bakınıyor isterseniz alın dedim ama annelerinin yabancılardan bir şey almama sözünü iyi tutuyorlar ki hıh yapıp geçtiler ben de şuraya bırakıcam isterseniz alın dedim aldırmayan gözüken cimcimeler baktım nereye bıraktığımı takip ediyorlar:)döndüğümde de yoktu zaten ojeler :)

kullanmadıklarımı böylece elimden çıkarınca bi tane yeni oje almak istedim bu rengi yabancı markalarda bol bol gördüm ama o kadar para verip getirtmek istemedim açıkçası e flormar 'da görünce almak istedim ben gerçekten çok beğendim tek katta rengini veriyor yapısı da biraz kıvamlı olunca sürümü çok kolay oldu işte resimlerle flormar 413 numara...
**eller ve tırnaklar gözünüze ne kadar hoş gelir bilmem ama:))



2 yorum

  1. hah işte ne zamandır aradığım buydu, ellerin dert görmesin! sonunda dellenip golden rose'un bej bir ojesini siyahla şunla bunla karıştırıp yapmaya çalıştım, oldu gibi de, ama şişede. sadece şişeden. tırnakta rengini verme konusunda "yok abi, dört kat vallahi kurtarmaz" tribine girmesini engelleyemiyoruz.
    ellerin çok şeker bence.

    YanıtlaSil
  2. bende çok yaptım deneme karışımları hatta bi tanesi istediğim gibi oldu ama her seferinde karıştır karıştır nereye kadar:) iltifatın için teşekkürler bu arada yazılarıma yorum yaptığın ayrıca teşekkürler !

    YanıtlaSil

© the missing moments
Maira Gall