l'oreal casting creme gloss boya





selam,
bugün her iki ayda bir tekrarlamakta olduğum boya işlemini gerçekleştirdim.malum işsiz olunca kuaföre para ayıramıyorum evde kendim boyuyorum hem istediğim rengi neredeyse yakalıyorum hem de ucuza geliyor 8 tl gibi bir fiyat - alsancak kıbrıs şehitlerindeki parfümeriler boya fiyatlarında gayet uygun diğer yerlere göre bilginize :) -kullandığım boyaya gelince başlıktan da anlaşılacağı üzere l'oreal casting creme gloss bu boyadan çok memnunum çünkü hem uzun saçlarıma bir kutu yetiyor çünkü saçı ıslatarak boyuyorsunuz hem de amonyaksız saçınıza boyarken sizi rahatsız etmiyor saçlarınızı da çok kurutmuyor tek kötü yanı Avrupa'daki boya skalası burada yok,olsa süper olacak mesela özellikle çok beğendiğim 713 iced latte rengi Türkiye'de maalesef yok :( l'oreal bu rengi fazla beyaz kapatma özelliği yok diye getirmedik diyor ama herkes o nedenle boyamıyorki dimi ama :) saçımın malesef boyamadan önceki resmini çekemedim ama sonraki hali bu şekilde malesef iyi bir fotoğraf makinem olmadığı için bunlarla idare etmek durumundayız kusura bakmayın :)


Bu boyanın en iyi taraflarından biri de gördüğünüz gibi kutunun bi tarafının boya hazırlanırken ve kullanırken yerleştirilmek üzere bir boşluk oluşturacak şekilde tasarlanması küçük bir detay ama güzel :)


ve işte bu da sonuç uyguladığım renk 700 daha öncesinde de rengim 700 numaraydı bu nedenle doreleşme olmadı :)

1 yorum

  1. casting gloss hakkında acayip iyi şeyler duyuyorum, zaten kaç gündür sapık gibi bütün gün review okuyorum internette :) saçların pırıl pırıl olmuş, bayıldım! ben saçımı kendi renginden 1-2 ton daha koyu bir renge boyuyorum, casting'in 500'lü tonlarını düşünüyorum o yüzden ama kendi rengine yakın bir şeye dönmeye karar verirsem buna da kesinlikle şans vereceğim.

    bu arada kıbrıs şehitleri civarı fiyatı çok iyiymiş (gerçi şimdiye biraz daha artmıştır ama ne kadar artacak) burada 12 euro civarında diye biliyorum belki ben de izmir'e dönene kadar beklesem iyi olacak, ayy yok imkanı yok bekleyemem yarın gidip alırım kendimi tanıyorsam.

    YanıtlaSil

© the missing moments
Maira Gall