ŞAFAK VAKTİ

selam,bakın bende ne var :) bu sefer epsilon'a para kazandırmadım nasıl,niçin,neden demeyin lütfen:) haketmiyorlar çünkü! kitabı yeni okumaya başladım ve yine bir sürü yazım hataları gözüme çarptıkça kendime hakvermeye devam ettim.edward ve bella nişan yüzüklerini takmışlar !! kim hayal etmez ki hayatı yeni başlamışken 18'inde yıllanarak olgunlaşmış bir erkek bul ve bu adam deli gibi yakışıklı ve bi o kadar da cömert ve anlayışlı olsun...kitabı okumaya yeni başladım gerçi çıkalı bir hafta falan oldu sanırım bu kitapta olaylar daha yoğun olacak o nedenle daha başından sabırsızlanıyorum desem yeridir.

Zaman da ilerledikçe New moon filmi hakkında yeni haberler duyuyoruz.Belki duymayanlarınız vardır Aro'yu oynaması için Michael Sheen'in katılma ihtimali var ve Dakota Fanning'de Jane rolü ile karşımıza çıkacak.Dakota Fanning süper bi kız yüzü çok değişik gerçekten bu role çok uygun olduğunu düşünüyorum.Kitap elimde ya şimdi film için sabırsızlanma zamanı :)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall