nude ruj dosyası

selam,

başlığada nude dosyası dedim ama tonlarca rujumda yok hani.elimdekilerle bir yazı hazırlayayım dedim.aslında çok ruj insanı değilimdir.dudaklar biraz irice olduğundan daha çok göz makyajı yapar dudakları genelde es geçerim bir de şu diş olayı eklenince iyice rujdan kaçar oldum.sürünce de genelde nude(yani ten rengi mi denir varla yok arası mı denir ne derseniz o renkten)tonları tercih ediyorum.bunlar şu ana kadar aldıklarım aslında ilk aldığım givenchy nin breakfast beige'ydi ama bitti bir daha da almadım daha doğrusu alamadım demek daha doğru olur,ama gelmiş geçmiş en iyi nude rujumdu :)

ikinci aldığım classics'di,ancak bir iki kere sürdüm hemen kaldı öylece dudakları aşırı kurutuyor bir de çok açık oldu dişlerimi sarı gösterdi.kaldı öylece...
daha sonra bloglarda bayağ bahsedilen flormar ın l16 sını aldım.gerçekten kalıcı bir ruj ama dudakları kuruttuğu da bir gerçek bir de bende daha çok kahveye bakar durdu.benim dudakların rengi biraz açık belki ondandır.
soldan sağa:rimmel-notting hill nude,maybelline-wooden brown,classics-246,flormar-l16
 bu acemi alışlardan sonra maybelline wooden brown'ı nı aldım.tam bir nude ton pembeye bakmıyor ve çok doğal duruyor.kalıcılık çok iyi denemez ama mat rujlara göre gayet iyi.
ve son olarak da tamamen isminin büyüsüne kapılıp denediğim ve denediğim anda aşık olduğum ruj rimmel notting hill nude.isminin nesine aşık oldun derseniz notting hill en  sevdiğim filmlerdendir, bir de nude eklemişler sonuna anında denedim ve aldım eğer nude ruj arıyorsanız mutlaka deneyin derim :)

soldan sağa:rimmel,maybelline,classics,flormar

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall