sıla-oluruna bırak klip elbisesi

bugün arkadaşım burcucumcum face'e sıla'nın oluruna bırak şarkısının yeni klibini eklemiş,sıla'yı giderek daha beğeniyorum o da giderek daha daha daha iyi oluyor.şu sıralar dinlediğim en anlamlı,duygulu sözleri yazıyor ve söylüyor.ama benim takıldığım nokta klipteki elbisesi.şarkıya bayıldım ama elbisesine dahaaaaaaaaaa da bi bayıldım o ne güzel bir elbisedir.bu aralar dantelli herşeye takık olduğumu söylemiştim.2010'da beğendiklerim yazımda:)bu elbise kime ait bilmiyorum ama eline sağlık.sırt dekoltesi de çok güzel.ömrümde bi kez olsun böyle güzel bir elbise giyebilirim umarım,tabii giyecek yer de lazım :)
biz böyle elbise bulamayız sıla'da  yerlere yatmış,merdivenlere uzanmış elbiseyle oluyor mu ama :))






izlemek ve dinlemek isteyene :

Sıla "Oluruna Bırak"
Yükleyen musicplay. -

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall