love and the other drugs-aşk sarhoşu

selam,
dediğim gibi artık film izlenimlerimi anında yapıyorum:)daha sıcağı sıcağına filmin etkisinden çıkmaktayım.çok iyi bir romantik filmdi.klişeler yok muydu?tabii ki vardı.yine de çok beğendim.Anne Hathaway ve Jake Gyllenhaal inanılmaz birbirlerine uyum sağlamışlar.romantik komedi diyemeyeceğim bu filme çünkü gülümsediğiniz sahne en fazla bir iki.onları tabii ki paylaşmayacağım:)

filmde beni rahatsız eden tek şey bu kadar çıplaklığın olmasıydı tamam realist bakalım diyeceğim ama Anne Hathaway'in de herbişeyini görmeli miyim yahu :))dediğim gibi ben pek haz etmedim.
dikkat çekici nokta ise anne hathaway'in birden neden böyle uç noktaya kayması scarlett yapsa anlarımda bu kız hanım hanımcıktı sanırım artık o da bazı şeylerin burdan geçtiğini anladı:)
oyunculuğunu gerçekten  beğendim bu filmde bunu reddedemem.
bunun dışında konu güzel,akışı iyi sıkmıyor,mekanlar güzel.izlemenizi tavsiye ederim.hazır sevgililer günü de geliyor:P

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall