remember me-beni hatırla

selam,
bundan sonra filmleri izler izlemez yorum yapmaya çalışacağım karar verdim umarım yalancı çıkmam...başlıktan da anlaşılacağı üzere bugün twilight'da oyunculuğundan sıkıldığım ancak bu filmle oyunculuğu hakkında bana tekrar göz kırpan robert pattinson'ın ve beraber oynadığı emilie de ravin "remember me" adlı filmlerini seyrettim .daha önce bu filmin haberini vermiştim size.30 nisan'da vizyona girdiği yazıyor sitelerde ancak o sıralar ben iş için niğde'ye gitmiştim kaçırmış olmam mümkün:)

filmi gerçekten çok beğendim belki klişe bir konu gibi gelebilir izlediğiniz de ancak oyuncular gerçekten iyi bir sinerji oluşturmuşlar.beni film hakkında tek bozan şey yine umduğum şeyin olmasıydı ki o nedenle klişe dedim zaten.
herşey yoluna girince hep birini öldürme gereği görüyor bu amerikan film endüstriside yahu bu filmde tek şaşırtıcı tarafsa hiç ummadığınız anda 11 eylül'ü karşınıza koyması.henüz izlemediyseniz kimin öldüğünü belirtmeyeyim bari.

bu arada robert ile emilie nin uyumu çok hoş geldi bana hatta tekrar robert hayranlığım kabardı aralarındaki aşkı görünce insanız işte özeniyoruz ne yapcaksın,biliyorum kendime romantik filmleri yasaklamıştım ama dayanamadım yine :)

sonuç olarak film tavsiye edilir hadi beni k'ale almıyorsunuz imdb'de hangi romantik filme verilmiş yeni dönemde 7 puan ey izleyiciler:)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall