2010'da sevdiklerim...

bu sene hep aklımdan şu geçti,2000 yılı geliyordu ben daha taze o zamanlar 18'ine yeni girecek işte bi sürü söylentiler yok dünyanın sonu gelicek yok kötü birşeyler olucak insanoğlu işte hep kötü şeylere bağlarız...millenium fırtınasıdır esip geçiyordu herşey lame rengi.ee ne de olsa izlediğimiz filmlerde yıl 2000'leri gösterdi mi tamamdır uzay çağı,ışınlanmalar...ve üstünden koskoca on yıl geçti kendi adıma benim için tek değişen olgunlaşma sürecimdi.şimdi 28'ini yeni yaşamaya başlamış biri olarak 2011 yılı rakamıyla 29 demek zorunda kalıcak olan ben hala inanamaktayım bu hıza:)
neyse konu dağılacak bu senenin yarısını niğdede yaşadım,ama yine de takibi bırakmadım.bu yüzden interneti çok seviyorum...
gelelim bu sene neleri sevdiğime aslında sevdiklerim derken aklımda kalanlar beni etkileyenler kastettiğim hadi başlayalım;

ilk olarak ne ile başlasam mmm,

müzik olsun Toygar Işıklı'nın "sen eşittir ben" şarkısını dinlediniz mi bilmiyorum ama sözleri bana bu kadar uyan başka şarkı var mı bilmiyorum melodisi diğer Toygar şarkıları kadar çooook süper değil ama sözler tam benlik özellikle Niğde'deyken "deniz görmeden yaşayamıyorsan" dediği kısımlarda beni benden almıştır şarkı.başka aklıma gelen Türk sanatçı yok diğer yandan yabancı sanatçılara gelirsek katy perry'nin fireworks ve teenage dream de bu sene dilime bolca takılanlardan seviyorum bu kızı.

gelelim sinemaya...
bu sene benim sevdiğim kitap serisi twilight'ın 3.kitabı olan eclipse'nin filmi gösterime girdi diğer filmlerden çok bunu ümitle bekliyordum geç de olsa seyrettim filmi diğer iki filmine göre daha iyiydi tabii ama nedense artık sıkılmaya başladım hele bir de son bölümünün 2 ayrı parça şeklinde çekilip gösterime gireceğini duyduğumda tamam dedim artık.
bir çok film seyrettim diyemem bu sene ama yine de bir çok filmi sinemada seyretme fırsatı buldum çoğu filmi de bilgisayarda izledim.beni en çok hangisi etkiledi diye düşündüğümde ise sanırım son dönemde seyrettiğim social network tü.facebook'un kuruluş hikayesini anlatan senaryoya sahip film,black swan'ı da seyrettim ancak bence film sadece oyunculukla kotarılacak bir mevzu değil o nedenle social network ü daha çok sevdim.

kıyafetlerden bahsedicek olursam kendim bu sene kaç tane kıyafet aldım diye düşünsem klasik kıyafet dışında onu da mecburen almıştım:) sanırım bi nişan kıyafetimi aldım yeni ve içime sinerek onun dışına aynı şeylerle devam ettim.almak istiyor muyum kesinlikle bütün dolabımdaki eskileri döküp yenileri almayı çok isterdim ama no money no clothes:Pama beni bu sene etkileyen kıyafetler oldu mu kesinlikle!özellikle bu sene dantel öğeli elbiseler daha da bir hoşuma gitmeye başladı ama öyle güpür gibi olanlar değil ince hoş olanlar
blake lively'nin bu elbisesine(Zuhair Murad ) bayıldım ancak etek boyunda biraz itici buldum yani ya dantel kısım tam etekle aynı boyda olmalıydı ya da etek kısmı daha uzun :) ama renk ve elbisenin diğer detaylarına bayıldım!
ayakkabı da da daha çok hafif topuklu bilekte biten özellikle arka kısmı fermuarlı olan ayakkabılar daha çok ilgimi çekti aldım mı hayır ama bakmayı bırakmadım :)

bu sene oje olarak daha çok kullanmadığım renkleri kullanmaya çalıştım flormar'ın 413 favorimdi herkes sürmeye başlayana dek şimdiler de ise bordo mor arası renkleri kullanıyorum kış etkisi sanırım kırmızıya pek gitmiyor elim.takı olarak ta bu sene en çok melek kanadı biçimindeki ebay'den 2 tl yealdığım yüzüğümü taktım çin parmağına göre olunca biraz  küçük geliyor ama olsun :)

cilt bakımında ise senenin son gününde alışveriş merkezi gezme sırasında Türkiye'ye geldiğini öğrendiğim vaseline beni kendine sevdaladı bilmiyorum denediniz mi ama yok ne neutrogena'nın bilmem kaç katmana giden etkisi yok diğerlerinin gliserini bu krem üstüne tanımıyorum şu an da ilk önce aloe vera lı minik olanını aldım çantama attım sonra baktım bir de büyüğünü alayım dedim o da bacaklara sürülüyor fırsat bulundukça :)

işte böyle aklıma gelenler bunlar,anlayacağınız bu sene gayet boş ama Allah'a şükür sağlıklı,huzurlu bir yıl geçirdim birçok zorluğa rağmen onlarda tuzu biberi diyelim olgunlaşıyorum ey okuyucu :)inşallah bu önümüzdeki sene de ilk önce kesinlikle sağlıklı daha sonrasında mutlu huzurlu-aşk'ta olsun para'da- yıllara inşallah,herkese sevgiler o kötü espriyi yapmayacağım korkmayın :) 


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall