kayıp blog'dan gelen sesler...

biliyorum biliyorum kötü bir blogger'ım değil mi?en son yazımın üstünden o kadar çoook geçti ki.hele de 1 buçuk yılda 93 tane yazım var çok geliştirmem kendimi çook ama suç benim mi bence değil bildiğiniz üzere işsiz hayatıma geri döndüm e insan işsiz olunca parası olmuyor e durum böyle olunca yazacak çok fazla şey de kalmıyor...

bu arada neler yaptım anlatayım,

ilk olarak 6 sezon sex and the city,modern family şimdiye kadarki bölümleri,grey's anatomy'nin şimdiye kadarki bölümleri ki 7.sezondalar şimdi,vampire diaries şimdiye kadar ki bölümleri,izlemek isteyip unuttuğum last airbender,my own love song,all good things,the social network ve sinema da ise newyork'ta beş minare,due date izledim.yani eylül başından beri gözlerim bu ekrandan başka birşey görmedi sanırım :)

memnun muyum bu durumdan hayır o zaman beni yermeyiniz lütfen...

bunun dışında ilişki durumumu nişanlı olarak değiştirdim.yüzüğe hala alışmaya çalışıyorum.aslında alışma kısmı zor olan düğün kısmını düşünmemeye çalışıyorum çünkü çocukluğumdan beri hiçbir düğünü sevmedim  beni hep oynama saçmalıkları deli eder çünkü...bu nedenledirki hep hristiyan düğünlerini çok severim çünkü onlar buna seromoni derler ki bence bu daha güzeldir.keşke deniz kenarında çıplak ayak rahat ve kendimi içinde daha ii hissedebileceğim bir kıyafetle evlenebilsem.Türk gelenekleri buna bir türlü izin vermiyor illa ki etrafa bir gösteriş yapmak durumundayız sadece nikahla sıyrılmayı da çok düşünmüşümdür ama babamın illa ki düğün olacak nutukları buna engel oldu maalesef nedeyse kına geceme kadar karışacak yahu.elinde kınayla çıkagelirse hiç şaşırmayacağım.

bu işler de bir de en sıkıcı bölüm para mevzuları özellikle sizin durumunuz yoksa karşınızda ki de zengin değilse para hep mesele oluyor iyice soğutuyor sizi bu durumlardan.neden hep düğünlerden evlenmeden bu kadar kaçtığımı şimdi daha iyi anlıyorum.

gelelim diğer meselelere spora ara verdim dizim de ödem oluşmuş 2 dr'da sadece bunu söyledi neden oluşmuş cevap yok dizinde ödem var biraz ara ver dizlik tak falan Türkiye'deki tüm dr'lara sinir oluyorum tümü diyorum çünkü karşıma daha düzgünü çıkmadı...1 buçuk aydır hareketsizim çok sinir bozucu neyseki dizlikleri aldım bu haftaiçi ulaşırlar.bende hemen kendimi koşuya adayacağım,bu işte tek korktuğum şey kıkırdağıma zarar vermiş olmaktı ki Allah'tan olmadı:)

yeni birşeyler alamadım o nedenle herhangi bir bilgilendirme yapamayacağım,ama dizi ve film yorumlarımı bu hafta içinde hergün paylaşıcam ilginizi çekerse buralardayım...

1 yorum

  1. vaaayyyy! ulan insan facebooka twittera falan yazar, blogu da okumasak hic haberimiz olmucak! fotograf istiyorum acilen! detay istiyorum!

    YanıtlaSil

© the missing moments
Maira Gall