acemiden nişan tavsiyeleri :)

diye yazmaya başladım ama ben ne anlarım bu işlerden kendim bile daha bu duruma alışamamışım:)

yüzük bakmaya bence en az 2 hafta önceden başlayın kuyumcuları gezin,internette bakın...erkekler bu işi sevmez siz önceden gezin beğendiklerinizi haşmetmeaplarına gösterin o da ben düz isterim der bunu takmam der ya da şanslıysanız olur der ve yüzüğü böylece alırsınız.piyasada çok fazla yüzük çeşidi var özgün birşey için ya el yapımı olacak yüzün ya da kendiniz çizebilirsiniz.

gelgelelim benim yüzüğüme ben uzun bir internet araştırması sonucu hem spor hem de klasik kullanabileceğimi düşündğüm bir yüzük seçtim taşlı olması benlik değildi belki ama taşsız da çok spor olacaktı gerçi şu aralar beyefendi yine düz yüzük telaşında onunkini küçükttürüp farklı da kullanabilirim,kendisi bu durumdan habersiz tabii:))

yüzük tarz diye izmir markasına ait kendi söylediklerine göre yurtdışında ödül almış,bu yüzüğü bornovada çağlar kuyumculuktan aldım ki en çok çeşit nerdeyse onlardaydı.ucuzunu bulabilir miyim diye kemeraltını da bayraklıyı da gezdim ancak en uydun yine bornovada buldum bu da izmirlilere yardımcı olacak bir nokta olsun :)




nişan kıyafeti benim için en kolay noktaydı internetten spazio'nun sitesine bakıyordum hemen beğendim elbiseyi sade birşey istediğimden dolayı.elbiseyi gidip deneyince sanki benim için dikilmiş gibi hissettim,bende hemen kararımı verdim anlayacağınız nişan alışverişi tamamen izmir markalarında gerçekleşti ve  böylece nişan bölümü bitti bu dertli evlenme operasyonunun.

gelinlik muhabbetleri nasıl olacak bilmiyorum bu konuda bilgili olanlar lütfeniniz beni bilgilendirin size çok müteşekkir kalırım.bu arada bu yazımı sevgili arkadaşım ekino'ya ithaf etmekteyim:)







Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall