The Ugly Truth-Kadın Aklı Erkek Aklı

ya bu nasıl güzel bir filmdir böyle...böyle de giriş yapılmaz ama bu film yaptırır.oyuncuları,müzikleri,çekim alanları herşeyiyle romantik komedi hazineme bir film daha kazandırdım hafızamda.ilk olarak katy perry "hot and cold" çalmaya başladığında tamam dedim doğru filmdeyim,bazen öyle romantik komedi filmler oluyor ki dram çıkıyor sonradan işte o anda verdiğiniz sinema parasına yanıyorsunuz.
katherine heigl ile gerard'cığım feci yakışmışlar.ama film de beni benden alan nokta gerard butler'ın bakışları ile herşeyi anlatabilme yeteneğiydi. gerçekten aşık zannettiriyor.her hatunkişinin bir erkekten beklediği herşey bu adamda toplanmış gibi.300 spartalı da o kadar dikkatimi çekmemişti bu yetenek insanı p.s. i love you da az da olsa şahit olmuştum ancak bu film onu gönlümün tahtına oturttu resmen.
aslında klasik bir aşk hikayesi başkasına ayarlanmaya çalışılan bir kadın ve ona yardımcı olurken ona aşık olan erkek.ama o kadar zevkli bir senaryo yazılmışki filmde son ana kadar gülüyorsunuz.eğer canınızın sıkıldığı bir gün ise mutlaka bu filme gidin kaçırmayın derim ben,çıkışta neden geldim yine çirkin gerçek olan "böyle adamlar yok ki" ile karşı karşıya kalıcaksınız ancak,keşke tüm gerçekler bu kadar çirkin olsa :)

bu arada müzikleri demişken iki en sevdiğim şarkı daha bu film de kullanılmıştı biri sözleriyle beni müthiş etkileyen natasha bedingfield-poketful of sunshine diğeri de bu yaz bende devamlı dans etme isteği uyandıran flo rida'nın right round,ben size şimdilik natasha'nın videosunu ekledim,belki sizin de gününüze renk katar :)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall