painted on me :)

selam,
bugün elimde paspas,dilimde bir şarkı tutturdum gidiyordum...birden aklıma nerden geldiyse sertab'ın "yolun başı" şarkısı geldi tabi birden flaşlar halinde anılar puf puf (aslında pat pat da güzel anılar olunca puf daha iyi gider dedim ) ...yıllar önce sertab'ın kendi isimli allbümü çıkmış tabii şarkılar herkesin dilinde çünkü yine süper bir albüm yapmıştı.o sıralar da konserlerine bi bira markası sponsor olmuştu ve adetini hatırlamadığım kadar alınca bilet veriyordu,içki içmeyen ben tutturdum anneme bira al diye konsere gidicem ne de olsa,e bizim lise çağımızda da kızlar öyle heryere gidemiyordu akşam vakti malum iyi dedi kardeşinle gidersin :) neyse biletleri aldık eve geldik kardeşim gelmem dedi tek de gidemiyorum saat koşullu bi arkadaşımla gönderdiler beni hey gidi günler hey...
ilk ya da ikinci gittiğim konserlerden biriydi sanırım,nasıl pür dikkat bakınıyorum etrafa sertab uzun saçlarını savura savura çıktı sahneye üstünde lame bir kıyafet vardı o hafızamda kalmış diğer kostümleri hatırlayamıyorum :) bir sürü sevilen şarkısını dinledik tabii zamanda kısıtlı gözüm saatte dinledim şarkıları maalesef,gitmeden önce yolun başında şarkısını dinlemeyi çok istiyordum albümde en sevdiğim şarkıydı çünkü. tam gitmeye hazırlanırken "şimdi de klibini çekeceğimiz şarkıyı seslendireceğim"dediğinde ben pür dikkat sevindim ve birden şarkının girişi başladı gitarla"önce resimleri duvardan kaldırdım,...",benim için ne etkileyici andı,tuhaf ama benim böyle anlarda heyecandan mıdır nedir gözlerim yaşarır hep :)
sonra şarkı bitişi hemen apartopar eve döndük.güzel konserdi.bir daha sertab'ı canlı izlemek nasip olmadı,nedense.
şarkı gelince aklıma hemen klibine bakmak istedim internette,hemen buldum ilk atv anahaber'de vermişlerdi galiba klibi gelinliği kesince haber konusu yapmışlardı :)


işte böyle nerden nerelere...ama daha bitmedi bir de sertab'ın son projesinden bahsetmek lazım,aslında sadece sertab değil aynı zamanda demir demirkan ortak projesi "painted on water",ebru temalı bir albüm.Türkiye'nin 14 yöresinden 14 Türkü seçilmiş ve ingilizceye çevrilmiş ve bu albümün yapımcılığını  9 grammy ödüllü Jay Newland üstlenmiş.sertab ve demir demirkan şu an amerika'da turnedeler.eğer bu projenin izmir'de konseri olursa kaçırmayı hiç istemem,özellikle de böyle konserlere gitmeyeli çok olmuşken.

Sertab Erener bu albümle grammy hedeflemiş umarım dilediği ve hakkettiği gibi başarılı olur,eurovision'daki başarısının tekrarlanması hepimiz hem gururlandırır hem mutlu eder değil mi?...














bu fotoğrafları çekerken paralarımı biriktirip kaset aldığım günleri özledim resmen :)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall