yeni bir güneş gözlüğü istiyorummm!

selam,

karar verdim yeni bir güneş gözlüğü istiyorum ama şimdilik sadece istiyorum:)bi aralar deli gibi prada'nın butterfly modeline takılmıştım,hani şu her hollywood güzelinde olan ama sonrada nedense bana uymayacağını anladım bir de taklitleri de çıktıkça Tom Ford sevdam gibi o da düşüşe geçti...
işte bu da taklidi envai çeşit renkleri de var ebay'de designer inspired güneş gözlüğü olarak aratırsanız daha bir çok rengine de kavuşabilirsiniz hemde kargo dahil 20 dolara falan bu da benim size bir güzelliğim olsun :) sağdaki modeli bulmak içinse http://www.bleudame.com/product_info.php?cPath=115&products_id=10726 bu adresi kullanabilirsiniz bu sitede birçok ünlü markanın taklitleri mevcut ama onlar buna esinlenme demişler...
neyse ana konuya geçeyim dün akşam malum aşk-ı memnu'nun yeni bölümü vardı,orda beren saat bir emillio pucci gözlük taktı ki işte o anda ah ah dedim,zaten dizide o göründükçe sırf gözlüğe baktım kaldım,işte şu aralar hayalimi süsleyen gözlük
gel gör ki kendisi 375 dolar cık :) neyse bi bakarım bunun da taklidi çıkar bundan da vazgeçerim diye kendimi avutayım bari...eğer bir işim olursa kemik gözlük almak bana vazife oldu,eğer işim olursa...

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall