emmy 2009 elbiseleri -iyiler&kötüler-

selam,
emmy,oscar ödülleri törenleri gibi organizasyonlar çoğu zaman modanın nereye gittiğini gösterir,çünkü birçok ünlü modacı aktris ve aktörleri giydirir ve takıları da bu yolla tanıtırlar.bu sene bende bi gözattım elbiselere ve sizinle paylaşmak istedim öncelikle şunu söylemeliyim ki daha çok omuz detaylı elbise vardı straplez artık ön planda değil,bana göre iyi olanlar başlıyayım...
Leighton Meester

bu arada Leighton single çıkarıcakmış konuşma sesi her ne kadar içaçıcı olmasa da görücez bakalım :)
Olivia Wilde


straplez tarzda iyi olanlar :
Drew Barrymore

Jennifer L. Hewitt


ve tekrar omuz detaylı olarak
Lindsay Price


 ve de kötüler...
ilk olarak
Sarah Silverman


Hayden Panettiere


Kyra Sedgwick


Heidi Klum



başlıca dikkatimi çekenleri paylaştım sizinle yoksa sayılabilecek gerçekten kötü elbise çok fazlaydı :)beğenmediklerimin nedenlerini paylaşmam gerekirse
Sarah Silverman'ın o kötü elbisesine açıklama bile getirmek istemem:)
Heidi Klum tamam hamile ama bunu insanların gözüne sokan bir elbise bence büyük bir hata,hoş gelmiyor bana
Kyra Sedgwick ise "closer" da oyunculuğuna feci bir hayranlığım var ama kıyafet zevki beni öldürdü yeni yetme kıyafeti gibi üstündeki
ve onun aksine de Hayden 45 lik hatun kıvamında oysa ki kendisi daha 20 yaşında
işte böyle sizin fikirleriniz nasıl peki ? :)

**düzeltme:leighton'ın şarkıları internete düşmüş ben uyuyormuşum :)
                  işte ilk şarkılarından biri "body control",ülkemizde olduğu gibi yurtdışındada aynı 
                  uygulama mevcutmuş demek ki tuttu mu hadi albüm yapalım :)
                  şunu da eklemeden geçemeyeceğim her ne kadar büyümüşte küçülmüş havası olsa da
                 taylor daha iyi gibi...
                 bu linkten şarkıyı dinleyebilirsiniz "body control"

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall