"new moon" gel artık

selam,
film hakkında birşeyler duydukça,fragman görüntüleri dolaştıkça giderek heyecanlanıyorum ...özellikle son fragmanı gördükten sonra kesinlikle ilk filmden iyi olacağını anladım,ilk filmdeki o amatör gibi görünen sahneler olmayacak gibi umarım yanılmam...
bugün yine öylesine bakıyordum ki filmdeki volturi'lerin fotoğraflarını gördüm ve belki görmeyenleriniz olabilir diyerek sizinle paylaşmak istedim
işte volturiler...



Gerçekten iyi iş çıkarmışlar,ben beğendim açıkçası...
Demetri'yi de film karesinden bir alıntı'da görebiliyoruz şimdilik


bu film için sabırsızlanırken "eclipse"nin de 30.06.2010 tarihinde gösterime gireceği belirlendi,"breaking down" ise çekiminin kesinleştiği.

Midnight Sun'dan ise hala haber yok...

bu arada hazır konu kitaba gelmişken nihayet Elif Şafak'ın "Aşk"ı bitirdim,gerçekten okuduğuma değen bir kitaptı,şu ana kadar Elif Şafak hakkında önyargılı olan ben kendisine ait birkaç kitabı okuma liseteme almış bulunmaktayım,öncelikle araf'ı merak ettim.şu kriz ortamını atlatır atlatmaz almayı düşünüyorum,çanta satışı da gümledi bu arada :)neyse sağlık olsun en azından denemedim demicem...

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall