sahibinden satılık :)

selam,

bu aralar odamı şöyle bir toplamaya başladım ki odamın kullanmadığım eşyaların deposu haline gelmiş olduğunu farkettim,kimisi yıpranmış kimisi bir iki defa kullanılmış yepyeni duruyor malum bende bu ara Tayyip abi'nin teğet geçti dediği krizin etkilerini yaşıyorum elimde olup kullanmadığım ürünleri satayım dedim kim ilgilenir bilmem ama denemekten zarar gelmez diyorum...


Alınan yer:Mango

Fiyatı:10tl

Durumu:nerdeyse yeni,3 defa falan kullandım

içi fuşya rengi kumaşlıdır.
SATILDI

Alınan yer:Mango

Fiyatı:10tl

Durumu:nerdeyse yeni,3 defa falan kullandım  bunu da


içi haki renkli kumaşlıdır.
SATILDI


Alınan yer:Mango

Fiyatı:5tl

Durumu:dışı yeni,içi eski dururmda



içi gri renkli kumaşlıdır.
SATILDI




Alınan yer:Mango

Fiyatı:5tl

Durumu:dışı eski,içi yeni

içi leopar desenli saten kumaşlıdır.
SATILDI



Alınan yer:boyner

Fiyatı:25tl

Durumu:3 defa falan kullandım,yeni diyebiliriz.

39 numara
SATILDI



işte böyle...
eğer bu ürünlerle ilgilenirseniz mailim :selcent@gmail.com
ilk önce ödemeyi yapıyorsunuz daha sonra ben alıcı ödemeli olarak istediğiniz bir kargo şirketine veriyorum.

şimdiden teşekkürler

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall