sɹǝʇ ɹɐpɐʞ nq uǝpǝu ʇɐʎɐɥ-best buy macerası

selam,

başlıktan da anlaşılacağı gibi bu aralar hayat pek iyi gitmiyor.o nedenle Şems-i Tebrizi'nin 14. kuralına taktığım için bu günlerinde anlamını benimsetmeye çalışıyorum kendime.nedir bu kural derseniz hemen söyleyeyim
Hakk'ın karşına çıkardığı değişimlere direnmek yerine, teslim ol. Bırak hayat
sana rağmen değil,seninle beraber aksın. "Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne
gelir" diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın ,altının üstünden daha iyi olmayacağını?.
ne kadar anlamlı geliyor bana bugünlerde anlatamam.hayırdır?nerden esti?derseniz bu aralar Elif Şafak'ın "Aşk" adlı kitabını okuyorum.önceleri nedense Elif Şafak hakkında çok önyargılıydım ama bu kitap tamamen görüşlerimi değiştirdi.son 50 sayfam kaldı ama malum Ramazan olunca nedense kitap okuyasım gelmio yoksa normal günümde şu ana bitmişti kitap:)

bu arada neden iyi gitmiyor hayatın derseniz hani turgutreis macerasını bana erteleten mülakatım olumsuz sonuçlandı nedense bu olaydan sonra artık iş bulma umudumu yitirdim ben.üniversiteden mezun olalı 5 yıl geçti hadi ingilzice öğrenme sürecini bıraktım 4 yıl bu sürede açıköğretim'de ikinci üniversitemi de bitirdim tek deneyimim D&R oldu o da on ay kadarcık.çıktığım için hala pişman değilim ama mülakattan bu nedenle elenmem canımı sıktı bu arada beni istemeyen güzel mağaza Best Buy'ın Balçovada açılacak olan yeni mağazası.Nedense bu şirketten acayip umutluydum.kariyer günleri beni çok etkilemişti.içtenlikleri,tecrübeleri...gel gör ki kendileri beni uygun görmediler aslında benim de onları uygun görmemem için bir nedenim var dediklerini yapmamaları mesela kardeşim de bu mülakatlara girdi ve olumlu oldu,bize sonuçta ikinizden biri olmasına siz karar vericeksiniz derken son anda biz karar vericez siz değil gibi bir sert yaklaşımda bulundular hem de benim mülakatımın ardından,sonuçta benim mülakatımdan iki gün sona karar verebiliyorsanız kardeşime böyle birşeyi sormalarına gerek yoktu,ne kadar akıllıca.neyse olan oldu bende bu mülakattan şunu çıkardım karşındakileri içten görüp mülakatlarda sen de içten olmamalısın illa ki oyuculuk yeteneği göstereceksin kendini anlatmıyacaksın ! bir de benim rozet fikrimi yapmışlar kupa fikri elime tutuşturdukları kupayla bir de klasik database'imizde tutucaz sizi lafı kaldık yani :)neyse bunda da vardır bir hayır diyerek sonlandırayım bu kötü anımı...


günler böyle olunca canımın sıkıntısını sinemaya gitsem falan diyerek geçiştirmeye çalışıyorum ama güzel bir film de dikkatimi çekmiyor new moon biran önce gelse de izlesem,imdb'ye gözatarken basın toplantısı fotoğrafları gözüme çarptı kristen giderek keş görünümüne girdi umarım sadece görünümdedir!sanırım eclipse'nin de çekimleri başladı vancouver'dan fotoğraflar akmaya başladığına göre.o fotoğraflara baktıkça kanada hayalim gözümün önünden geçiyor al sana bir sıkıntı sebebi daha !napalım hayata devam şans yok para yok e hayal de yok o zaman !şu güzel ramazan gününde bundan sonraki günler bunları aratmayacak kadar güzel olsun diyeyim sizlerde içinizden amin diyin :)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall