marka çarpıştırmaları 1:colgate-signal beyazlatıcı diş macunu

selam,
bu başlıkta ne diyebilirsiniz bu aralar birbirine benzer ürünlerden farklı markalardan aldığımı farkettim.e hangisi daha iyi ya da kötü diye burda bahsedeyim istedim hal böyle olunca.ilk benzer ürün markası çarpıştırması da diş beyazlatıcı diş macunlarıyla başlıyor :)
öncelikle ben dişlerine çok takık bir insanım yani yamuklar falan ama beyaz oldun parıldasın bana yeter.gerçi son 3 yıldır buhrandayım kendileri ile ilgili sonradan çıkıp ön dişlerimi iyice yamultan 20 likler ve saçma bi düşüşle kırdığım üst dişlerimden bir tanesi sonucu iyice  gülmekten utanır hale geldim.sağolsun dişçim de tek dişe uygulanmayan zirkon u da bana doğal diye uyuguladı.şimdi elimizde diğer dişlerden beyaz duran bir ön dişimiz var.resmen ben sahteyim diye bağırıyor.moralim bu konuda çok bozuk.beyazlatma işlerine bu nedenle çok merak saldım.diş beyazlatma uygulattım ama çok da öyle parıl parıl olmadı.kaplamaya uysun diye diğer dişlerimi kestirmek gibi bir niyetim hiç yok.o nedenle bu zirkon kaplamadan kurtulana kadar diğer dişlerimi beyaz tutmak zorundayım.
yine kendime daldım ürünler kaldı.şimdiiii signal white bu en azından 5 ya da 6. alışım olması gerek.hiçbir diş macunu bana ondaki beyazlatmayı sağlamadı.kalıcımı değil.ama fırçalayınca beyaz gösteriyor mu evet ebnde kesinlikle işe yaradı.benim için en kötü tarafı fırçamda mavi  kalıntılar bırakması.çıkmıyor kardeşim ben takıntılı insanım fırçada temiz kalmalı:)
colgate ise resmen bende hayal kırıklığı yarattı.youtube da övgü alıyor ancak signal den daha ii olmadığını belirtmeliyim.haftada bir ton falan açıyorlar boş geldi bana.ayrıca ben signal diş macununu indirimlerden alıyorum böylece 2 tanesini bir colgate fiyatına denk getiriyorum :)
bu nedenle ilk çarpıştırmanın galibi benim için kesinlikle signal :)

2 yorum

  1. ben amerikadan ebay ile opalascence treswhite supreme kit getirmiştim. gerçekten gözle görülür beyazlattı. 2 sene geçti etkisi azaldı ama hala epey beyaz dişlerim, çok pahalı da değildi 38 dolara gelmişti sanırım, dene istersen bi.

    YanıtlaSil
  2. opalascence i dişçide uygulattım benimde dişimi bir tek o beyazlatmıştı ama bende etkisi çabuk geçti neden bilmiyorum çok çay içiyorum ondan mı acep :)

    YanıtlaSil

© the missing moments
Maira Gall