sanırım ben bohem tarzı giyimi seviyorum :)



























selam,
geçen gün öyle oturmuş düşünüyordum herşeyi ne kadar geç öğrendim,geç farkettim diye...aslında zaman öyle gerektirdi sanırım.hani derler ya "bizim zamanımızda hiçbirşey yoktu.",benim için düşünüyorum da gerçekten öyleydi.ben liseye giderken şu an ki olanakların neredeyse çoğu yoktu;tamam makyaj malzemeleri vardı,o zaman da bir moda denen kıyafetlerle dolaşanlar vardı,saç boyası vardı ama bunlardan helva yapabilecek bir "ben" yoktu ortada :)
lise yıllarımı şimdi heba etmişim gibi geliyor,gerçi bir çok yönden yaşlanınca şimdi ki kızlardan daha iyi bir cildim olacağı da kesin :P çünkü ben makyaj denen ganimet ile üniversitede tanıştım o da sadece fardan ve birazda sivilceleri kapatmaktan ibaretti.saçlarımı da aynı dönemlerde renklendirmeye başladım.ama bakım denen şeyden ve şekillendirmeden muzdaripti saçlarım yani biraz pespaye biriydim galiba ...üniversite yılları da böyle heba oldu anlayacağınız.bu benden mi yoksa zamanın gereksinimlerinden mi böyle kaynaklandı bilmiyorum.
ne zaman ki okul dönemleri bitti o zaman nelerin bana yakıştığını farketmeye başladım,bir de ben turkcell'den telsim'e mesaj gitmeyen belli kodlar ile bunun sağlandığı telefonların kullanıldığı devrin genciyim.düşünün ki o devirde makyaj,saç bakımı,giyim hakkında internetten bilgi almak hakgetire...gerçi hayatıma geç girmesine karşın iyi yakaladım.internetten bilgi almakta,alışveriş yapmakta,yeni şeyler keşfektmekte üstüme yok diyebilirim.
sonuç olarak bağlanacağım yer şudur ki bu kadar geç farkedilen şey arasında şunu da geç farkettim ki ben bohem tarzı giyimden hoşlanıyorum,tamam gerçek hayatta bunu çok fazla uygulayamıyorum ama seviyorum işte,deri takılar,sandaletler,botlar...özellikle de kahverengi deriyi çok seviyorum.değişik desenli bol elbiseler,etekler,fularlar...uzun örgülü hırkalar...örgülü ve hafif dalgalı saç modelleri.bayılıyorum bu tarza gavur ellerinde "bohemian chic" denen tarzdır,bahsettiğim :)
işte böyledir ey ahali kız geldi 27 yaşına anca bunu seviyorum dedi şükürler olsun en azından bunu dedik.
birçok şeyde ileri noktaya gelinen bu dönemde doğmayı çok isterdim,diyeceğim odur ki genç nesil sizin yerinizde olmayı sırf bu yüzden isterdim.değerini biliniz :)

2 yorum

  1. İnş. biz erken farkederiz :)

    YanıtlaSil
  2. bu kadar da yüzüme vurma aicha ya :)benim zamanımda blog mu vardı ah ah

    YanıtlaSil

© the missing moments
Maira Gall