ojelendim


selam,

bayağdır dilden dile dolaşan narçiçeği rengi oje sevdası en geç yoluyla bana da bulaştı,geç diyorum çünkü yazın daha çok kullanılan bir renktir bu oje.nedir,ne renktir bu oje diye bakınırken birden baktım ki flormar'ın nar çiçeği rengi ojesi elimde kasadayım,tabii boş durmayıp yanına iki adette bol parıltılısından oje aldım.her ne kadar fotoğraflarda sim küpü gibi gözükse de ojeler tırnakta daha çok hologramlı gibi duruyor,tam manasıyla değil ama :) nar çiçeği rengi de tam anlamıyla ismini hakediyor.yani fotoğrafların kötülüğü benim hala iyi bir makineye sahip olmamamdan ileri gelmektedir ey okuyucular...

bu arada flormar'a aslında hala gıcığım,blogger'lara yaptığı ürün gönderme,tanıtım çalışmasını duymuşsunuzdur.bende başvurmuş ve geri dönülerek ürün yollanacağı söylenmiş kişilerden idim ancak Elif hn. cağız sonrada salladı herhalde beni,bende onları sallamıyorum artık hıh :P

bu arada sevgili arkidişim miss marttle beni dikkate alıp konuk yazar olarak bir yazımı blog'unda yayınladı.işte yazım ...
gelelim aldığım ojelerin fotoğraflarına umarım yardımcı olurum...










Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall