aman da aman kuzenim neler getirirmiş bana :)


selam,
uzun zamandır 32 mm(1&1/4") maşa istiyordum bende bi tane 19 mm(3/4")lik remington vardı ama saçım uzadıkça geniş olanlar daha çok ilgimi çekmeye başlamıştı.burda öylesine bi maşaya 50 tl vermektense kuzenimden istedim.
maşa dediğin bana göre herşekilde aynı diye düşünüyorum,başka bi markanın 32 mm liğini deneyene kadar en azından böyle düşünücem :)

benim için bu maşanın tek eksisi ısı ayarı olmaması oldu.geldiğinde ingiltere prizine uyumluydu ama onu da babam sağolsun halletti :)bu arada markası boots market markası yani.yaptığı dalgaları size göstermek adına buyrun fotoğrafları,daha sonradan ben sprey sıkmadığım için açılma oldu,benim amacımda hafif dalgaydı işime geldi doğrusu :)



niye nazar boncuğu koymuş ki bu kız derseniz eğer en son dişimin gözükütüğü fotoğraf yayınladım dişimin biri kırıldı ne olur ne olmaz !!kötü gözlere önlem almak gerek daha yeni düzene girdi de saçlarım :)

bir de bunların yanında bana hindistan cevizi ve badem özlü saç maskesi ve de sudocrem getirdi kuzenim.maske fena değil gibi ilerleyen günlerde daha iyi anlarım sanırım ama kokusu gayet güzel :)
sudocrem'de yurtdışında birçok kişi tarafından amacı o olmasa da sivilce tedavisinde kullanılıyor,gerçi benim sivilceler geçmeye başladı ama yine de kullanıyorum ne olur ne olmaz.

bu arada sizlerden yardım isteyeceğim .ben maşa,düzleştirici kullanıyorum haftada bir ya da iki,bildiğiniz bir ısı koruyucu spray var mı ?tutucu özelliği olsun istemiyorum sadece ısıdan korusun yeter.yorumlarla bana yardımcı olursanız sevinirim.

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall