gözünü seveyim yerli sanayinin...
















selam,

günlerden bir gün alsancak hobi parfümeri'den perçem markasının vanilyalı asetonunu almıştım.daha öncede normal olanını denediğim ve sorun çıkmadığı için eve geldim,pamuğa döktüm ama sil sil çıkmıyor tabii aklıma hemen "döküldü de içine su mu doldurdular acaba?" sorusu geldi.neyse ben de gidip yenisini aldım tekrar aynı yerden bu sefer pamuk istedim orda deneyeyim diye o da çıkarmadı,bana başkasını verdiler ama evdeki kaldı tabii öyle.bende firmasına mail yolladım,tamam bir buçuk liralık şey ama ben artık bu konularda feci takıntılı olmaya başladım.yaşlılık belirtileri :)

biokozmetik adında izmirli bir firma kendisi.

cevap beklemezken birden çok ilgili bir müşteri ilişkileri ile karşılaştım.benden hemen seri numarasını istediler,hemen yolladım.bunun üzerine hemen araştırma yapmışlar ve bazı ürünlerde sorunu tespit etmişler ve üzerine gitmişler.

ben görmemezlikten gelen firmalara alıştığım için biokozmetik'in bu olayla birlikte gerçekten takdir edilmesi gereken bir firma olduğunu anladım.kendileri bugün de bana bir paket yollamışlar kendi ürünlerinden oluşan,ben sadece aseton beklerken bir sürü ürün çeşidiyle karşıma çıktı,diğer ürünleri daha deneyemedim ama asetonları gayet iyi,ben özellikle ağır kokan asetonlarla yapamıyorum bu nedenle perçem aseton tam bana göre :)

ilgilerinden ötürü kendilerine buradan da teşekkür ederim.

1 yorum

  1. hemen bende gidip yarın hoby den 1 tane perçem aseton alıyorummmmmmmm:))) hehhehhh güle güle kullan tebrik ederiz biokozmetik çalışanlarını

    YanıtlaSil

© the missing moments
Maira Gall