ilgimi çekenler

selam,

bugün üçüncü yazım aslında hepsini birarada toplayabilirdim ama yavaş yavaş geliyor fikirler :)ebay'de gezindikçe yeni birşeyler öğreniyor sonrada paylaşmak istiyorum.yine öylesine bakınırken benim favori maskaram lash architect'in kıvrımlı fırçasının da çıktığını öğrendim ayrıca içeriği de değişmiş,
jojoba ve Vitamin B5 eklenmiş.ben bu maskarayı çok seviyorum neredeyse  5 yıldır falan değiştirmedim.daha öncesinde max factor,maybelline denemişliğim var ancak diorshow gibi markaladar denemedim.o yüzden market markaları içinde kirpiklerimi tek tek ayırıp uzatan bür tek bu maskara var bir de kıvırma özelliği eklenirse bu benim için mucize olur :)



gelgelelim diğer ilgimi çeken ürüne geçenlerde internette gezinirken Ayşe Tolga'nın 2007 senesinden beri istanbul'da aromaterapi ve bitkisel ürünler üzerine başlattığı  "aisha" markası.Ayşe Tolga'yı sanırım en çok "Şehnaz Tango" dan hatırlıyoruz.kendisinin hep duru olan güzelliği ilgimi çekniştir,eminim ürünleri de çok güzeldir,çok merak ettim açıkçası.Özellikle şu ara yaşlanıyor muyum ne çağlarındayken özellikle bitkisel ürünler de ilgimi çekerken bu sade ve şık ürünler cazibesiyle insanı çekiyor...reklam gibi oldu dimi :)

bir diğer merak ettiğim ve ilgimi çeken üründe Marc Jacobs parfümleri,ben senelerdir nedense bi Giorgio Armani parfümüdür,gidiyordum.ilk parfümüm biraz geç olsa da emporio armani she ydi.hiç denemeden ilgimi çektiği için cancağzım babacığıma aldırmıştım ve hiç denemeden aldığım o parfüm beni çok etkilemişti,onu severek kullanınca armani parfümler daha bir ilgimi çeker oldu daha sonra bende bu yüzden sensi'yi denedim ve o da beni hiç pişman etmedi.şimdi yaşta ilerleyince kendime nedense kadınsı,çiçek notaları içeren bir parfüm bulmak istiyorum onun arayışına girmişken de marc jacobs ilgimi çekti ama gidip denemişliğim yok,şu ara onu denemeye niyetim de yok aklımda kalsın istemiyorum çünkü:)

ve son olarakta şeftali-bronz allık arayışım sırasında ilgimi çeken Mac Eversun(style warrior serisi),aslında ilk bpb lar çıktığında hiç ilgilenmemiştim tekrar üretilince dikkatimi çekti,çok hoş bir renk gibi Allah'tan izmir'de mac yok :)

işte böyle bu aralar dikkatimi çekenleri paylaşmak istedim belki sizin de ilginizi cezbeder :)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall