cherry culture alışverişi-vol.2 ve emily göz kalemleri

selam,
belki biliyorsunuzdur cherry culture'da yüzde20 sonbahar indirimi vardı,benimde merak ettiğim allık milani luminous indirime girmişken birşeyler alayım dedim kargo ücreti 10 dolar gibi bi tutar onu da paylaşıcak arkadaşı buldum ve siparişimi verdim.aldığım farlar nyx'in son çıkan renklerinden iki tanesi istediğim gibi fakat bi tanesi hiç ismine uygun çıkmadı,lipgloss!da ben natural daki gibi simsiz güzel bir gloss beklerken hafif simli çıktı bu sefer süper bir alışverişti diyemeyeceğim benim için ama yine de yeni şeyler her zaman insanı sevidiriyor :)
işte aldıklarım...
milani-luminous allık:
yapısı çok güzel tende duruşu güzel ancak koyu tenlilerde pek belli olmayabilir.




























nyx farlar:bence önceki far serisinden biraz daha güzel bir sürümü var ipeksi denen tarzda :)
skin tight'ı ve kiss in casablanca(k.i.c)'yı kesinlikle öneririm.k.i.c görüntülerden daha canlı bilginiz olsun ama diğer renkler hemen hemen aynı...bu arada peach bronze ise isminin aksine sadece bronze herhangi bir şeftali tonu göremedim...





nyx round lipgloss-peach:
bu renk fotoğrafta her ne kadar pembe tonu gözüksede şişesinde tam bir yavruağzı renk,dudakta da şeftali tonu durmadığını söylemeliyim yapısı diğer nyx lip glosslar gibi benim çok hoşuma gitsede yanıltıcı renk ismi ve içindeki ufacıkta olsa simler hoşuma gitmedi...

ve toplu olarak örnek uygulamaları :
işte böyle...
umarım bu fotoğraflarla size de yardımcı olabilmişimdir :)
bir de bunlarla alakasız olacak ama memleketim kızları emily kalemleri övüp duruyordu bende geçen seneden itibaren buldukça almaya çalışıyorum,genelde far sürmem göz kalemleri ile işi halletmeye çalışırım böylesi daha kolay oluyor çünkü,onlardan da elimde olanların fotoğraflarını çekmiştim onu da bu yazı da aradan çıkarayım :)
sırası ile numaraları:
üst sıra 107 116  106
alt sıra  120 113 109
şu ara 109 ve106'yı çok fazla kullanıyorum gerçekten çok güzel renkler,kalemler bende çok kalıcı şunu da eklemem gerek benim göz çevrem çok kuru bunun da etkisi olabilir ama renkler ilk sürüşte kendini gösteriyor bende bu kalemleri tavsiye ederim.
flaşlı


flaşsız

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall