iki film birden:the town-you again

selam,

ben pek kırdılı vurdulu film delisi değilimdir ama arada isterim tabii izlemek en keyfilisi de kardeşle izlemek.dün öylece otururken kardeşim arayıp selcen kırdılı vurdulu film bulur musun dedi bende başladım araştırmaya unstoppable olmadı,kardeşim yenilmez diye bir film var demişti ama ona da hiç bakmadım nedense duymasın,sonra the town aklıma geldi oscar içinde adı geçen.odayı hazırladık yani ben bi tarafa o bi tarafa uzandı benim netbook bilgisayar ekranına hoparlöre bağlandı.ve başladık seyretmeye.film nasıldı derseniz kurgusu güzel,görüntüler güzel ama ben affleck keşke sadece yönetseymiş.sanki ona çaba sarfederken oyunculuğu umursamamış gibi geldi bir pearl harbor'da ki oyunculuğu yoktu yani.bana ikinci yorumum da blake lively için olursa o da yanlış seçim gossip girl de tiki olarak gördüğümz kız burda kenar mahalle dilberi olmuş ama olmuş mu hayır blake lively kesinlikle dizi oyuncusu sinema değil kıza seksi ol diyorlar oda dudaklarını tuhaf bir biçime sokup süper oldum zannediyor sanırım.sevmedim yani.
film izlenir mi  izlenir ama mutlaka bakııın gibi bir yorum yapamam:)

gelelim you again'e aslında film hakkında hiç bir bilgim yoktu posterini gördüm ve sevdiğim oyuncular bir arada izleyeyim dedim.tam bir aile filmi lay lay lom yani.film kristen bell 'in lise de belalısı olan kızın abisiyle evlenmeye karar vermesi ile başlıyor ve ailenin bütün kadınlarının lise belalılarının karşılaşması ile ilginçleştirilmeye çalışılıyor.oyuncular süper konu vasat:)yorucu olmayan sıcak bir film aradığınuz bir günde izleyin bence :)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall