kaçın volturiler ve kurt adamlar geliyor :)

selam,
birkaç gün kadar önce nihayet şafak vaktini bitirdim.aslında nihayet dememeliyim çünkü o kadar severek okudum:)Şafak Vakti bir yandan da insana böyle romantik şeyler okuyup izlememeliyim dedirten bir kitap,kadın milletini üzüyor be kardeşim gerçekte böyle romantizm olmaması:)
Stephenie Meyer niye roman serisinin bütün güzel ve aksiyon dolu bölümlerini bu kitaba toplamış anlamış değilim.Mesela Yeni Ay'da birşeyler olsun diye sayfaları çeviriyorduk keşke onda da biraz da olsa bir şeyler olsaydı sanki biriktirmiş biriktirmiş ve hepsini birden şafak vaktinde toplamış gibi.
Neyse ana konuya gelelim malum serinin ikinci kitabı filmleştiriliyor hem de benim çok gitmek istediğim ama bir türlü imkan bulamadığım vancouver da bilseydim iki yıl önce aklıma koyduğum yurtdışı dil eğitimim için daha çok zorlardım ailemi ama ne diyelim kısmet :)Kitaptaki kurt adamlar ve volturileri canlandıracak kişiler neredeyse belli oldu.

işte kurt adamlarımız :)

















volturiler ise şöyle:


Michael Sheen-Aro











Dakota Fanning- Jane















Daniel Cudmore- Felix















Christopher Heyerdahl-Marcus













Charlie Bewley-Demetri













Cameron Bright-Alec













Jamie Campbell Bower -Caius

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall