avon mega impact gel eyeliner

selam,

uzun süredir makyaj malzemesi yorumu yazmıyordum malum işsizlik birşeyler alamıyorum ki çok bedbahtım sayın okuyucu :)

neyse nihayet kozmetik iştahımı bu kalem ile bir sürelikte olsa kapattım.pixiwoo kardeşler son videolarında bol bol kullanıyorlar bknz. zaten bende bu videolarda görüp hayran oldum kendisine.20'li yaşlarımın sonunda eyeliner'ı keşfettim ve ben neden kullanmıyormuşum dedim,bu kalem de diğer bir çok kalemden daha siyah olması ile eyeliner aşkımı kalem boyutuna çekti.
gerçi bazen eyeliner'ı kullanmak daha kolay gelmiyor değil.ama eyeliner'ı göz içine kullanamıyorken bu kalemi kullanabilek güzel hem de bayağ kalıcı olduğunu belirtmeliyim.

bende bulunan tüm siyah türevi kalem ve linerlar bunlar ben genelde göz üstünde siyahı tercih ettiğim için çok fazla çeşide sahip olduğum söylenemez.göz altında siyahı çok nadir kullanırım çünkü beni çok sert gösterdiğine inanıyorum,renkliler daha yumuşak bir görüntü oluşturuyor bende.eğer siz alt göz kapağınızda siyah kullanıyorsanız bu kalemi mutlaka deneyin derim.

burda da gördüğünüz gibi kendilerini biraz zorladım en iyi kalıcılık emily ve avon'dan geldi.ama emily avon kadar siyah değil bunu da bilginize sunarım.

bir sonraki kozmetik yazımda görüşmek ve o günün çabuk gelmesi dileğiyle:)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall