30'lu yaşlara adım atmak çizgilerden kaçmak:)

selam,
ruhum hala kabul etmese de ben de 30 lu yaşlara başlıyorum...antiaging ürünler için belki geç kaldım ancak şimdiye kadar çizgilerle sorunum olmadı.ancak geçtiğimiz yaz alnımda enine oluşan mimik çizgimi görünce birden önlem almam gerektiğini anladım.diyeceksiniz ki şimdiye kadar aklın nerdeydi e şimdiye kadar da sivilcelerle uğraştım cildi kurut kurut derken çizgilerde çabuk oluşmaya başladı sanırım:)
geçen aylarda avon'da indirim varmı btçe meselesi ile pahalı ürünlere yanaşamadım.iki ürün aldım işe yarar gibi gözüme kestirdiğim.bunlardan ilki 25+ olan  anew rejuvenate kremi.kremin en büyük artısı spf25 olması.ben de uzun zamandır böyle bir krem arıyordum.malum izmir güneşli memleket bir de benim gibi lekelenmeye çabuk yüz tutabilecek bir cildiniz var ise dikkat istiyor.krem genel itibari ile iyi ancak cildimi öyle mükemmel nemlendirdi diyemem.avonun başka kremlerinde daha iyi nemlendirme olduğunu söyleyebilirim.kullanmaya deva ediyorum,ancak her gün sürmüyorum ben öyle dışarı çıkmadıkça evde kremlenen bi tip değilim sanırım:))


diğer aldığım üründe solutions serum.uzun zamandır serum kullanmak istiyordum ama yanlış serumu aldığım kesin.eee ne kadar ekmek o kadar köfte diye boşuna dememişler.yine de hiç yoktan iyidir.kullandıktan sonra cildimde bir iyileşme farkediyorum ancak içine o simleri niye koymuşlar onu çözemedim :)
keşke şöyle fazla pahalı olmayan iyi bir seri bulsam da faydalansam.neyse birgün buluruz elbet boş durmaktansa bunları kullanmaya devam :)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall