işte yeni hollywood furyası çocukhatunlar



selam,
kpss sonası işte geldim burdayım!gel gör ki pek istediğim gibi değildi sağolsun biraz zorlamışlar da!!!neyse bu konuyu geçeyim bugün sınav sonası geldim eve tv bakim kafa dağıtim modundayım e2'de "late night with jimmy fallon " a bakıyordum ilk önce boya kutusuna batmış tanıdık bir sima gördüm biraz daha bakıyordum ki karşımdakinin "definitely,maybe"ve "no reservations" filminden 96 doğumlu Abigail Breslin olduğunu anladım gözlerime inanamadım resmen.Bu Amerikalı kızlara noluyor böyle yahu sen daha çocuksun bu ne kıyafet bu ne saç bu ne giyim bi bakar mısınız ?!!!



bir de aklıma gossip girl'deki taylor momsen geldi ki (jenny rolünden) abigail'in yanında ona haksızlık ettiğimi anladım bu hanım kızımızda 93'lü.şı kıyafete şu alıma bakın kim der 16 yaşında die bu hatuna!



Aaa bir de benim favori çocuk oyuncularımdan olan Dakota'cığım vardı,dı diyorum çünkü artık kendisi çocuk değil hatta büyüdü de new moon da bile oynuyor:) işte karşınızda 94'lü dakota,kendisinin bmw x5'i var ! ona sözüm yok da bari edward'dan bi kuple ver be şekerim :)



işte böyle ben bir işim olacak diye öylece çabalarken yarı yaşım çocukhatunları almış başını gidiyor ne diyeyim go girls go...kristen artık sana sözüm yok 90'lılar büyük sınıfına giriyor :)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall