ice age:dawn of the dinosaurs-buz devri:dinozorların şafağı

selam,
bugün acayip keyif aldığım bir animasyon filmine gittim.herkesin başlıktan ve afişten anlayacağı gibi ice age serisinin 3.cü filmi "dinozorların şafağı".filme girmeden önce kapıda uzun uzun new moon'un afişine bakmaktan da kendimi alamadım.
aslında bugün için böyle bir planım yoktu ama birden ortaya çıktı iyi de oldu,çünkü çok ama çok eğlendim.tek kötü yanı etrafın bir sürü çocukla dolu olmasıydı malum bazen yetişkinler bile sinema zevkinize limon sıkarken çocukların sinema salonun da olmalarını umursamadan bağrışmaları arasında film seyretmeye çalışıyorsunuz tabii bir de anaları da onlara kendilerini kaptırıp yanındaki arkadaşıyla bağıra bağıra konuştu mu tamamdır işte :)

ben serinin ilkini seyretmemiştim,ikincisini seyretmiştim ve o da çok hoşuma gitmişti.normalde animasyon filmlerini Türkçe dublajlı seyretmeyi sevmiyorum herşey birebir çevrilmiyo malum ama bu animasyon çevirilerini Türkçe'ye o kadar güzel çeviriyorlar ki özellikle yerel şakalar cuk oturuyor filme zaten asıl komediler de orda başlıyor orjinalinde belki gülmeyeceğiniz sahnede Türkçesinde kopabiliyorsunuz.

konu isminden de anlayacağınız gibi nesli tükenen dinozorların aslında buzulların altında yaşamaya devam ettiğinin ortaya çıkmasıyla başlıyor ve öyle de devam ediyor fazla ayrıntıya girmeyeyim de filmi kaçırmayın :)
filmin bu serisindede dublajda aynı kişiler var:

Ali Poyrazoğlu Manny
Altan Erkekli Buck
Ayça Bingöl Ellie
Haluk Bilginer Diego
Umut Tabak Crash
Yekta Kopan Sid

iyi seyirler...

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall