HAYDİ RASTGELE!

selam,
bu haftasonu nihayet kendi isteğimle ve sevdiceğimi görmek adına ankara'daydım.izmir 12 saat oluca ve salak uçak şirketlerinin salak saatleri bana uymadığında  ve hedef hedef diye inletilen bir işte olup da bir gün dahi izin alamadığımdan buluşma noktamız Ankara oldu.2 gün yettimi kesinlikle hayır.ama buna da şükür ne diyelim...
malum yaşadığım şehir Niğde olunca burda aradığım herşeyi bulamıyoum mesela bioblas'ın yeni şampuanını almak istiyordum baktım baktım göremedim he ankaraya gittim orda bulabildim mi hayır bende geçen haftalarda teyzemin banyosunda keşfettiğim ve de içinde sıvı silikon ihtiva etmemesi ile dikkatimi çeken gliss'in yeni şampuanını aldım.Teyzeme arkadaşı Almanya'dan getirmiş ama bizim Türk ithalatçılar hemencecik buraya da getirmişler :)bir de diş macunu baktım burda dişlerim iyice sarardıhava su değişince vücut resmen transformasyona giriyor sağolsun...raflarda candida die bir marka diş macunu gördüm üretim yerini de isviçre görünce nedense bende birden bir güven oluşturdu.ama eve gelip incelediğim de baktım ki ürün Migros'un kendi için mibelle ag adlı şirkete ürettirilmiş bir diş macunu gerçi daha kullanmadım belki ilk intibasını korur bende iyi bir iş çıkarırsa,bakalım...haydi rastgele...


***edit:şampuan saçı çok kurutuyor artık kullanmıyorum,diş macunu ise vasat :)hemen yorum yapmayayım diye bekledim de :)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall