dermalogica denemem

selam,



yaklaşık 1.5 ya da 2 ay önce bana dermalogica'nın  speacial cleansing jel temizleyicisi,multi active toniği,active moist nemlendiricisi deneme amaçlı gönderildi.uzun zamandır denemek istediğim bir marka dermalogica malum ismini okuyunca güven duyulan markalardan.
ürünler geldiğinde tabii yüzüm hemen aydınlandı uzun zamandır denemek istediğim ürünler elimdeydi deneme boyu da olsa uzunca süre gideceği belli.bende buna güvenerek hemen yorum yapmak istemedim ürünlerle bir süre kullanıp daha sonra kesin yorumlarımı yazmak istedim ki hepsine ayrı ayrı bayıldım diyebilirim.

ilk olarak temizliyiciden başlayayım.benim cildim karma,yanaklarım aşırı kuru t bölgem de kendine yetecek kadarı ile yağlıdır.bu temizleyici ne ediyor ne yapıyor bilmem yanaklarımı diğer temizliyiciler gibi kurutmadığı gibi burnumu da yağdan arındırdı.makyaj temizleme kapasiteside güzel:)

toniğin benim için en güzel ilk yönü kokusu bana nedense gazoz kokusunu anımsattı ki ben severim bu kokuyu.çok hafif ağırlık yapmayan ve cildi gerçekten ferahlata bir tonik.

kreme gelicek olursam da tonikte ilk beni vuran şey kremde beni kötü yaptı o da ağır basan bir kil kokusu belki bana öyle geldi bilemiyorum ama o koku beni rahatsız etti ancak kremi nemlendirme seviyesi ile değerlendirecek olursa kesinlikle süper ufacık bir boyutta krem tüm yüzümü nemlendirdi ve bunu t bölgemi yağlandırmandan yaptı diyebilirim.

işte böyle sevgili okuyucular.dermalogica dermalogica dedikleri şey şişirilmiş ,boş bir marka değilmiş anlamış bulunmaktayım.işe bir girsem hemen büyük boyları bakılacaktır:)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall