Golden Globe'dan bir Meltem Cumbul geçti...

geçti ama nasıl geçti.meltem cumbul'un golden globe'da ödül sunacağı haberleri gelince birden çok sevindim.tamam meltem cumbul hayranı değilim ama yine de bizi dışarıda temsil edebilecek düzgün isimlerden.kesin büyük bir hazırlık yapmıştır diye düşündm sonuçta endüstri önünde iyi bir tanıtım ama bugün video'yu izlediğimde yıkıldım.ne kıyafeti özeldi ne makyajı hadi onu geçtim bir şey de sundurmamışlar amaç neydi çözemedim...

stylebistro'da kıyafetlere bakarken acaba meltem cumbul'unda fotoğrafları yer almış mıdır dedim ki varmış işte kareler...şunu da söylemeliyim ki ne kadar çok eleştirilse de bu bizim için reklam adına yine de büyük adımdır bunu da kabul etmek lazım...gerçi  Los Angeles Times "Gece pek az kişinin adını duyduğu Türk aktris Meltem Cumbul'un sahneye çıkmasıyla tuhaf bir viraj aldı. Peki kim bu kadın? Cumbul, Türkiye'de pek çok filmde rol aldı ve rating rekortmeni Yılan Hikayesi adlı diziyle tanınıyor. Yine de Altın Küre'de ne işi olduğunu pek anlayamadık ama en azından artık kim olduğu biliyoruz" diye belirtmiş o ayrı :))





Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall