etude house kaş kalemi

selamlar,

kaşları seyrek biçimsiz biri olarak kaş kalemi benim için olmazsa olmazdır hele ki saçma sapan bir düşüşle kaşıma tek dikiş yiyen biri olarak o boşluğu doldurmak benim için farzdır.fotoğraflarda boş çıkıyor yine o bölüm ama ısrarla devam :)
kaş kalemi ile tanışmam uzun yıllar önceydi kaşlarım az olduğu için canıma tak etmiş bir jilet aldığım gibi babama kaşlarımın kenarlarını kazıtmıştım,nasılsa çıkar hemen ya diye düşünen ben yaz başı kazıttığım o kaşları abuk subuk şekliyle üniversitenin ilk günlerine kadar taşımıştım.üniversite ilk günler ve sosyofobik ben ,makyajı sadece far sürüp cildi kapatmaktan ibaret olduğunu sanan ben! yanlış renk seçimli kaş kalemimle (simsiyah) ilk imajımı nasıl belirlemiştim üniversitede bir düşünün :)
 yıllar yıllar sonra düşünüp kendi kendime çok gülüyorum Allah'tan fotoğraf çektirmeyi sevmiyorum da kanıt pek yok o günlere dair:)

gelelim ana konumuza uzun zamandır flormarın kahverengi kalemini kullanıyorum ama bana biraz kızılımsı geliyordu birde küllü kahve gibi bir renk deneyeyim diyerekten bu ürünü buldum.daha önce hiç etude house ürünü kullanmadım umarım iyi çıkar ama kalemin otomatik olması kaşın kavisine uygun bir şekli olması ve kaş fırçasının bizim yerli malı rünlere göre daha kaliteli olması benim için büyük bir artı sanırım renk bana biraz koyu geldi ancak koyu makyajlarda kullanabilirim...
etude house 02 gray brown


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall