kış için hazırlık

08.11.2012

diyeceksiniz ki izmir'de kışa hazırlık mı :) evet benim gibi şapka,bere,eldiven,fular gibi kışlık aksesuar düşkünü biri için izmir gibi bir yerde havanın azıcık soğumasını fırsat bilen ben  "amanınnn kış geliyor" diyerek alışveriş yaptım.aslında böyle bir planım yoktu.birgün lcw 'de gezerken ne göreyim güzel bir şapka hem de 13 tl.hemen aynanın karşısında denemeye koyuldum.saçları ince telli olup kışiın her türlü elektriklenme fırsatını değerlendiren saçlarım için uygundu o gün hemen aldım.

annemle gezdiğimiz bir diğer lcw gününde de gördüğünüz eldiveni ve bereleri aldım.bu üçlüyü uzun zamandır arıyordum.eldiven çok rahat ve yumuşacık berelerde birkaç yıldır mode olan arkası sarkan tarzdan tam adını çıkaramadım türkçede:)aslında ilk önce turkuazlıya karar vermiştim ancak saçlarıma krepe balyaj yaptırdığımdan beri açık renkler daha güzel durmaya başladı o yüzden krem rengi de aldım :)
evlendiğimden beri şemsiye almamıştım anneminkiyle idare ediyordum.caaanım anneciğim sağolsun o eskiyle ben onun yenisi ile.bu sene kesin alıcam diye bakınıyordum ilk önce zara'da yeni sezon lacivertli turunculu sapı çivili bir tane beğendim tam istediğim gibiydi ama 40 tl biraz fazla geldi.daha sonra gezerken bu şemsiyeyi buldum sade ve güzel geldi yıldız desenli olması da bonusu oldu.kendisi rainwalker'ın ve 20 tl kendi sitesinde daha pahalı nedense:)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall