amerika yeni estetik canavarını arıyor:heidi montag

baştan söylemeliyim ki kesinlikle estetik karşıtı değilim,hatta arada cesaretim olsa da ben de burnumu yaptırsam derim ama daha sonra ya bu burnumu ararsam,ya bu kadar iyi nefes alamazsam diye şükreder böyle devam etme yoluna giderim...
gelelim heidi montag'e kendisi 23 yaşlarında ve bizim laf ettiğimiz ajda'dan daha fazla estetiği var artık onun.ayrıca şunu da belirtmeliyim ki hatun giderek canavar gibi oluyor bu halinden  nasıl memnun ben anlayamadım.tamam göğüsler bayağ küçükmüş de bu kadar abartmanında alemi yoktu.saydığına göre bi kere de on işlem birden görmüş ki bu estetiklere 2007 dekiler dahil değil.insan nasıl olup da korkmuyor ben anlamadım,canları kıymetli değil galiba :)

















Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall