yeni yılın ilk fırçaları bunlar :)


selam,

uzuuuuun zamandır makyaj fırçası istiyordum ama ne mac ne de diğer iyi markaların fırçalarına vericek param yoktu bende daha önce herkesin sık sık bahsettiği coastal scents'in fırçalarına baktım ve ucuz olduğunu görünce alayım dedim ilk olarak italian badger round crease(porsuk tüyünden,şekillendirme) ve sable eyeshadow(samur tüyü ,far) fırçalarını aldım.

açıkçası bi fark analizi yapamam çünkü ilk fırçalarım bunlar :) ama kullanım olarak bana çok rahat geldi tutuculukları iyi.daha sonra da dayanamayıp sable blending(samur tüyü,harmanlama)fırçasını aldım.iyi ki almışım diyorum dün yaptığım renkli makyajda bu fırçanın gerçekten "olmazsa olmaz" olduğunun farkına vardım.bu arada fırçalar gerçek tüy olduğu için çok yumuşak.

daha önce fırça konusunda bir bilgim olmadığı için innova'nın fondöten fırçasını allık fırçası olarak kullanırım die alan ben bu konuda ilk defa düzgün bir alışveriş yaptığımı farkettim.ama iş bulduğum ilk zamanlar mutlaka daha kaliteli fırçalar almak istiyorum,daha sık oluyor çünkü kılları kalitelilerin.bu da aklınızda bulunsun :)

karşılaştırma için öz be öz kendi paramız kullanılmıştır :))

2 yorum

  1. güzel günlerde kullan bir daha indirime denk gelirsek sipariş vereceğin zaman ortak kargo ödeyebiliriz bende almak istiyorum ama kargo çok geliyor gözüme :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler Esracım,tamamdır aklımdasın :)

    YanıtlaSil

© the missing moments
Maira Gall