rob varsa bu film kaçmaz:sherlock holmes


selam,
bu ay kültür hayatım canlanmaya başladı nihayet,birazda istediğim oyuncuların filmleri ve merak ettiğim filmler geldi sanırım ondan bir de dan brown'ın kayıp sembol'ünün etkisini unutmamak gerek tabii...daha 160 sayfa okumama rağmen kitabı elinizden düşüremeyeceksiniz diyebilirim.bittiğinde yorumu hemen yazıcam.
gelelim iki gözde adamım robert downey jr,jude law ikilisinin yer aldığı Guy Ritchie'nin de yönetmenliğini yaptığı sherlock holmes'e.
ben ilk defa sherlock holmes konulu bir filme gidiyorum ne daha önce okudum ne de bir canlandırmasını seyrettim.ama ismini hep duydum.rob sayesinde kendisiyle dün tanıştım ve gerçekten çok sevdim.özellikle kibirli halleri ve de bazı önemli yerlerde vurdumduymaz gibi gözüken tavrı beni benden aldı diyebilirim.robert gerçekten canlandırma da büyük bir beceri sergilemiş .özellikle o patlak gözleriyle süper canlandırıyor her halini sherlock'un,bu filmdeki rolü ile aynı zamanda kendisi altın küre en iyi erkek oyuncu (Müzikal-Komedi) adayı .
jude law bana biraz sönük geldi belkide dr.watson un hali tavrı budur onun için bir yorum yapamayacağım.irene karakterini canlandıran rachel mcadams çok sıradan kalmış bence o role daha gözalıcı biri lazımmış aslında daha işveli de denebilir en azından endamı o yönde olsa olabilir mesela Olivia Wilde bu role cuk otururmuş.

eğer hala gitmediyseniz bence bu filmi kaçırmayın,gerçekten eğlenceli bir film.

bu arada ally mcbeal ile hayatıma giren bu adamın nihayet daha çok sinema perdesinde görmek beni gerçekten çok sevindiriyor.

sherlock holmes ile daha fazla bilgi edinmek isterseniz,şu yazıyı da okuyabilirsiniz filme gitmeden önce...

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall