i'm dreamin' of a rooftop garden....


selam,
daha önce de söylediğim gibi ben izlediğim filmleri birkaç kez de olsa tekrar tekrar seyretmeyi çok severim.aklıma just like heaven geldi birden çünkü çatı bahçelerinin ne kadar güzel olduğunu düşünüyordum ve ordada böyle bir bahçe vardı filmin sonunda.
filmi tekrar başlattım ve tekrar seyrettim gerçekten çok sıcak bi film.Reese Witherspoon gerçekten romantik komediler için biçilmiş kaftan özel hayatı pek öyle gitmese de :) Mark Ruffalo ise tam yan komşunun oğlu aslında bunu genelde kızı olarak kullanırlar ama neyse :) 67 doğumlu olduğuna kim inanır.
neyse asıl konuya döneyim.benim yıllardır en büyük hayalim skylight'ı olan bir evdir çatı penceresinde diyebiliriz buna,yıldızlara bakarak uyuma fikri hep hoşuma gitmiştir,gel gör ki bu hayali bi apartmanda gerçekleştiremem üst komşunun alttan görüntüsü pek hoş olmayabilir...birden aklıma en üst kat yani çatı katı bir evim olursa fikri geldi skylight ve de bir çatı katı bahçesi ne kadar muhteşem olurdu.
herkes sayısal çıkarsa veya para gelirse şunu alırım bunu alırım der ya bana bu ikisini sağlayan bir ev versinler yeter...sizce de güzel olmaz mı?


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall