the blind side-sandra bullock kariyerinin zirvesinde

bu aralar bu filmin adını ve de sandra bullock'u eminim bol bol duymaya başlamışsınızdır.özellikle oscar adaylığından sonra sandra bullock tam bir kariyer zirvesi yaptı,altın küre'de iki adaylık ve de bir ödül kaptıktan sonra gözler tamamen ona döndü.

malum hollywood furyası kendisini hep meg ryan gibi romantik komediler ya da komediler ile sınırlı tutmuştu.bu film ona bakışları biraz da olsa yıktı sanırım ki akademi onu adaylığa layık buldu.

gelgelelim sandra bu filmi ilk başta reddetmiş,jay leno şovda "bu rol için bir çatlak bulup içine süzülemedim" diyordu "onun için reddettim",daha sonra kabul etmiş bir şekilde bence gayet de güzel etmiş.

film muhtemelen eğer bir oscar ödülü alırsa sanırım tr'ye gelicek belki de gelmez,malum böyle filmler  ülkemizde pek gişe yapmıyor.

ben filmi dün izledim akşam 11 buçuk gibi başladım 1 buçuğa doğru bittiğinde ,bu adaylığı hakkettiğini anladım sandra'nın,gelgelelim "micheal oher" ı canlandıran Quinton Aaron  da gerçekten çok etkileyici bu çocuğu nasıl olmuşta daha önce farkedememişler anlamıyorum hem çok iyi bir drama hem de çok iyi bir komedi yüzüne sahip,bundan sonra muhtemelen kendisini bol bol görürüz gibi...

bu arada film yaşanmış bir hikayeden (amerikan futbolu oyuncusu michael oher'ın hayatı)alınmış.ve başrolünde bayan oynayan filmler içerisinde en iyi gişeye sahipmiş bu sene film.kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim,bayan izleyici iseniz de pms 'unu atlatın sonra izleyin derim :)


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall