ip atlamak...

geçenlerde kaanla zayıfla blog'unda gezinirken ip atlamanın sıkı bir kardiyo çalışması parçası olduğunu öğrendim,küçükken çooook ip atlamış biri olarak yok canım o kadar da değildir dedim kendi kendime.yine de denemeye değerdi çünkü yağmur yağdığında evden çıkamayınca yapacak birşeyler lazımdı bana...
babamın bir hafta kafasını ütüledim ve bana bir ip yaptı.bu iş için uygun örme ip elimizde olunca almak istemedim...aynı blogdan okuyarak ölçüsünü de ayarladım.
ve dün başladım atlamaya ilk önce ben bayağ atlarım diyordum sonra baktım ki nefes nefeseyim 10 dk sonunda :)
azmettim sonra bir on dakika daha atladım.anladım ki,ya ben çocukken çok enerjikmişim ya da iyi bir ip atlamacısıymışım da haberim yokmuş :)
bugün sabah kalktığımda 5 aydır koşu yapan bu vücutta çalışmayan yerler olduğunu anladım çünkü bacağımın arka tarafları ağrıyordu.bundan sonra haftada en az 3 günde ip atlamaya karar verdim.
bruce lee usta bile 10 dk ip atlamanın 30 dk koşmaya bedel olduğunu söylüyor gerisini siz düşünün!
katy perry ip atlarken kendini rocky gibi hissediyormuş benim gözümde ise direkt naty canlandı monita munoz ile :)
artık bahane de yok haydi biraz hareket dk'da 11 kalori yaktığınızı hayal edin...

1 yorum

  1. çok iyiymiş, şimdi hatırladım ip atlamayı ne kadar sevdiğimi.

    YanıtlaSil

© the missing moments
Maira Gall