grammy'ler sahiplerini buldu

ben kuzenimin nişanındayken grammy'ler sahiplerini buldu,geç de olsa kim ne giymiş bakalım :)
ilk olarak rihanna'dan başlamak isterim ki kendisini görünce büyülendim resmen...ilk başlarda saç kesimi çok itici gelmişti ama bu karede beni kendisine hayran bıraktı





















pronovias gelinliklerine de imza atan Elie Saab'ın 2009 sonbahar koleksiyonundan

gelelim 6 ödül alan ilk bayan sanatçı olan beyonce'ye kostüm bence şık,ama sanki saçımı makyajı mı bilmiyorum birşeyler eksik kalmış izlenimi yarattı bende,sanki saç rengimi bozmuş işi ne...Stéphane Rolland'a ait kıyafet





















ancak gelgelelim performans sırasında giydiği versace kıyafet müthişti





















pink'i hiç böyle görmüşmüydünüz,bu kadar şık görmüşken kaçırmayalım





















elbisesini bilmem ama taylor 4 tane ödülü alınca kaldıramadı sanırım,elinde bile tutamıyor hatunkişi :)
jlo gecede versace elbisesi ile salınmış ancak ben bu elbiseyi pek beğenmedim doğrusu
gecede iki aynı tarz giyinmiş hatun vardı bunlardan biri ciara diğer de britney.ciara'nın ki brit'e göre daha göz doldurucu olsada ben bu akımı pek tutmadım.ciara'nın kıyafeti givenchy


gelelim hindistan'dan ilham alıp bu elbiseyi giyme hatası yapan sevgili katy perry 'e,bu kıyafetde tek dikkatimi çeken kendisinin aşırı zayıflaması


keri hilson'da şıklardan biriydi,denizkızı model elbiselerden pek hazetmesemde kendisi güzel taşımış,tek eksik tarafı,aslında dolgun desem daha doğru olur :) eski victoria modeli göğüsleri

lady gaga yorumsuz...kıyafet armani tarafından oluşturulmuş.

benim dikkatimi çeken kıyafetler böyle,kim ne ödülü almış derseniz buyrunuz :)




Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall