oscar adayı filmlere devam:julie&julia

biliyorum daha sinemalara gelmedi ama dayanamıyorum elimde değil illa filmi görmeliyim,hem filmi izlemeden önce ödülü hangisinin daha hakettiği konusunda kendime fikir beyan edememek çok sıkıcı,farkındaysanız kendime dedim,e bir sinefil olmadığıma göre başkalarına da fikir beyan etmek biraz bilmişlik gibi geliyor.e burda niye yazıyorsun o vakit derseniz sadece hoş kısımlarını paylaşıyorum caaanım :)
film bence çok güzel di özellikle bende "Adaptation."filminden sonra oluşmuş Meryl Streep soğukluğunu birden aldı götürdü.bu kadın ne kadar başarılı bir oyuncuymuş dedim kendime özellikle'de film de canlandırdığı julia child'ın gerçek hayattaki videosunu seyredince.mükemmel bir oyunculuk çıkarmış...
amy adams'da film de julie powell rolünde.bu film gerçek iki hayattan alınmış yaşanmış olaylardan oluşuyor,julie powell yaptığı işten,yaşadığı evden memnun olmayan ancak güzel yemekler yapan bir eşken,kocasının tavsiyesi ile hayranı olduğu julia child'dan esinlenerek bir blog hazırlamaya başlıyor ve hikaye böyle sürüp gidiyor film boyunca hiç kopukluk hissetmedim,karakterler arası gidiş ve gelişler çok muntazamdı.özellikle benim gibi kendi için en doğruyu henüz bulamamış birisinin de blog ile hayatının değiştiğini görmek çok güzeldi.benim için gerçekleşir mi bilmiyorum ama blog sayesinde en azından günlerimi boş geçirmediğimi hissediyorum.o boşluk çok fena ki sormayın...
oscarlara geçicek olursam bu filmdeki oyunculuk ile sandra'yı karşılaştırırsam meryl streep'i tabii ki daha başarılı bulduğumu söylemeliyim.akademi beni takar mı bilmiyorum ama :)
filmi mutlaka izleyin,benim gibi sabırsız olmayıp sinema ortamında seyredin derim.beyazperde gibisi yok malum.gerçi bıdı bıdı konuşan insanları düşününce evde de fena olmaz...

















trailer

julia child

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall