art deco far bazı

bayağdır ürün yorumu yapmıyorum nedennn diye soracak olursanız cep telefonu ile fotoğraflamak pek düzgün gelmiyor bir de en önemli neden param yok ey okuyucular aldıkça oluyor bu işler öyle  binlerce okuyucum da yok ki şirketler bedava göndersin ah ah çok dertliyim :)bu arada fotoğraflarım artık düzgün bir makineden:)

bu far bazını nişanımdan önce almıştım kuaföre makyaj yaptırmayı sevmiyorum çünkü hala 80'ler stili ile makyaj yapıyorlar.keşke düğünde gerçekten bu işten anlayan birine denk gelsem mac'te yapıyorlarmış ama uçuk rakamlar duyuyorum bir de mac'in yeri ile bulunduğum semt arası pek uygun değil bu iş için.neyse nerelere geldim tekrar.

aslında youtube videolarında bol bol kullanılan urban decay düşünmekte idim ancak ne internetten gelecek bazı bekleme fırsatım vardı ne de imkanım.

bende uzun arayışlar sonrası art deco'da buldum far bazını.gerçekten çok beğendim 20 tl ye douglas'tan aldım.bazdaki tek sorun erkek kolonyası gibi kokması genelde de bundan şikayet ediyorlar.diğer şikayet edilen şey ise içindeki ufak simler.ben mat farlarda kullandığımda o simlerin çok parladığını ya da mat etkisini çok bozduğunu söyleyemiyeceğim.

bu arada fotoğraftaki farlarda nihayet gelen tamanala far paletinden :)



bu fotoğrafta soldaki kısmı baz ile diğer kısmı ise bazsız uyguladım.gördüğünüz gibi aslında çok da pigmentli olmayan bir farı böylece daha pigmentli hale getirebiliyorsunuz hem de kalıcı kat,iz yapmadan kullabiliyorsunuz.


bu fotoğrafı da bugün en uçuk renkler ile deneyerek çektim,günışığında.normalde kat kat far sürmeniz gerekirken art deco baz ile çok uğraşmadan renkleri uygulayabiliyorsunuz.ben çok memnunum kendisinden.ambalajı küçük,marifeti büyük anlayacağınız.

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall