sleek makeup-rose gold allık

evet gelgelelim şu son 3 ayda aldığım ve de en çoook beğendiğim ürüne.kendisini pixiwoo kardeşlerin videolarında görüp aşık oldum.kısa bir arayış sonrası iyi bir ebay satıcısına denk getirip hemen aldım.kendisini 15 tl ye aldım.8 gr olduğuna bakmayın pigmentleri çok iyi.azıııııııııııııcık sürseniz bile yetiyor.

ilk başta altın ışıltısı çok mu acaba dedim gördüğümde.ancak uygulayınca çok hoş bir pırıltısı olduğuna kanaat getirdim.milani'yi bilirsiniz nars orgasm benzeri olarak görülür,bu arkadaşa da öyle yorumlar yapılıyor.bende nars orgasm yok ancak sephora'da bi ara bakmıştım gerçekten benziyor ikisi de ancak milani'nin renk vermesi çok düşük.fırçayla bayağ bi üstünden geçmem gerekiyor.bu konuda sleek milaniyi ezer geçer bence rengi de daha hoş :D

eğer bu tonlarda(pembe-şeftali arası,altın yansımalı) allıkları seviyorsanız bu allığı kesinlikle alın derim ben kendisine aşığım şu aralar.bir yandan da bulamazmıyım bir daha diye korkup stok yapasım var.bu arada kolumdaki morluk değil bir önceki yazım bahsettiğim farlardan biri gözüküyor:)eğer ebay'deki satıcıyı merak ederseniz bana facebooktan yazabilirsiniz.

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall