tamanala 88 far paleti

bu markada nerden çıktı diyeceksiniz başlığı okuduğunuzda.açıkçası bende bilmiyordum.ebay'den far paleti bakıyordum ya hepsi mattı farların ya da ışıltılı.ama ben her ikisinide istiyordum ama öyle yüzlerce renkte olsun istemiyordum.sonuçta 88 tane renk bile fazla bana,ama her iki aradığım etkiyi bu palette görünce bir de abuk subuk renkler olmayınca alayım dedim.bence iyi de ettim:)

palet aldıktan 46 gün sonra elime ulaştı çok iyi paketlenmişti.ama yine de iki far kırılmaktan kurtulamamıştı.kaldı 86 anlayacağınız :) ben youtube da ya da diğer bloglarda baktığımda bu paletleri çok pigmentli yok şöyle süper yok böyle süper diye övüyorlardı elime aldığımda hiç de öyle olmadıklarını gördüm.tamam koyu renkler süper ama açık mat renkleri bayağ bir kullanmak gerekiyor kendini belli etmesi için.23 tl gibi bir fiyata aldım paleti.farların büyüklüğü 5 kuruş kadar.yine de renk çeşitliliğini sevdim. bir önceki yazı da bahsettiğim gibi altında bir baz uygularsanız farlar daha belirgin oluyor.


tekrar alır mıyım hayır çünkü bu renkler beni uzuuuun süre idare eder bende bir şeyi uzuun süre kullanmayı sevmeyen biri olarak o sıralar yeni bir şey bulursam ona akarım:))bu arada fotoğraftaki renklerde üst tarafı bazlı uyguladım.

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall