Bostanlı-Red Dragon

Selam,

Hayatımda ilk kez bir Çin Restaurantına gittim,bucket list'ime bir tick daha attım yani :)Dün sevgili Mehtap'ın doğumgünüydü.Eşi Grant ile Bostanlı'da bulunan Red Dragon'a karar vermişler ve süper de etmişler,çünkü çok güzel vakit geçirdik.

Red Dragon mekan olarak güzeldi ve benim gibi chopsticks engelli biri için çatal-bıçak-kaşık üçlemesi hazırdı.Suşiyi çatalla yeme şeklimi görmeniz gerekti kapıdaki çinli şuşici çocuk beni gördüyse içinden bayağ gülmüştür herhalde,uzun süre denedim ama lütfen :)

Sipariş öncesi tadı kalamarı andıran bir şeyler getirdiler adını unuttum açıkçası ben çin cipsi diyeyim bari :)Tadı güzeldi ancak çok yağlıydı görünümü de sert köpük gibiydi :)Ben yemek olarak fıstıklı tavuk(acılı)istedim,severekte yedim anormal bir acılığı yoktu.Evde acı yemem nidaları yükselten ben acılı yemek istedim annem duymasın :)yemeklerin fotoğrafını unutmuşum yemeye daldığımdan.e bitince de çekmez olmaz.Masaya gelen diğer yemekler de Bambu filizli mantarlı dana,4 mevsim erişte,tavuk çorbası ve adını hatırlamadığım bir kaç yemekti.

e çin restaurantına gitmişken,japon yemeği olan suşi'den yememek olmazdı.Onuda tickledim:)açıkçası kurutulmuş yosun pek damak tadıma hitap etmese de pirinç ve içindeki malzemeler beni bozmadı onun için bir daha ki sefere yosun kaplı yerinde susamla kaplanmış olanları tercih ederim herhalde.İşte bir günü de böyle güzel bir şekilde geçirdim.Bu nedenle Grant ve Mehtap'a burdan tekrar çok teşekkür ederim :)
Tekrar iyiki doğdun Mehtap,Nice mutlu senelere :)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall