Foça-Phokaia

Selam,
Bugün Foça'daydım.Güzel bir gün geçirdim.Eğer güneşli bir günde amacınız gezmek ve hava almak,deniz kenarında birşeyler yemek,denize karşı oturmak birşeyler içmek yani manzarada seyr_i alem yapmak ise Foça kesinlikle tam yeri bana göre ama deniz için tercihimi hep Çeşme'den yana kullanıyorum;çünkü deniz kestaneleri ne kadar temizleniyor densede korkutuyor beni:)
Aslında bugün rotamız Bostanlı sahil kenarındaki çimenlere oturmaktı ama birden Foça yolunda buldum kendimi :)Hemen aklımdan "neli dondurma yesem acaba?" geçti.Çünkü Foça'da dondurmasını çok beğendiğim ve bi sürü çeşit dondurması olan küçük sevimli bir dondurmacı var.Yabanmersinli dondurmayı bile bulabilirsiniz orada :)


Balık restaurantları hemen denizin bir koyunu çevrelemiş ve düzenli fakat fiyatları bence biraz uçuk porsiyonları da küçük,Belki daha uygun yerler vardır ama benim gördüklerim böyleydi.Bu durumda bugün bizim yaptığımız gibi pizza yiyebilirsniz ama çok çeker mi bilmiyorum :)

Yemekte çok mideme bayram ettiremediysem bile dondurma sağolsun bayağ doldurdu termosuma doldurduğum çay da boşuna gitti böylece.İşte birgün de böylece çabucak geçti,aldığım temiz hava da yanıma kar kaldı...


















Bu arada "i wish i could have" başlığı altına yazmayı unuttuğum ve şimdi aklıma gelen iki şey daha var ancak bunlar asgariyi feci zorlar ilki fotoğrafların kötülüğünden anladığınız gibi iyi bir fotoğraf makinem yok onun için bir adet




ve tabii ki bloguma her an yazı gönderebilmem için;


















yardımseverlere duyrulur birşeyler yaratmak isteyen bir kızın nidalarınıdır bunlar :)

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall