Rüküşlük geri döndü!

Selam,
Bugün hangi filmi izlesem acaba diye düşünürken imdb'nin sitesinde geziniyordum.Birden "Costume Institute" galasında ünlülerin fotoğraflarına gözüm çarptı ilk önce Justin Timbarlake'i gördüm şaka mı bu acaba dedim ,dostum o gözlükler ve saç nedir öyle? sanırım Bill Gates'e özendin :)

Daha sonra Madonna'yı gördüm acaba gerçekten o mu diye biraz daha bakındım bu kadın yılları tersine gidiyor zannediyor sanırım tamam yaşına göre görünüş süper de bir de kıyafetleri güzel seçsek dimi ama...


Sonra da Gossip Girl'de süper kıyafetler ve kendine yakışan bir imajla arz-ı endam eden Leighton Meester'ıda böyle görünce acaba Halloween kutlaması vardıda ben mi birşeyler kaçırıyorum dedim.Leighton'ın kıyafeti LV sonbahar kış kreasyonundan,almak isteyenlere duyurulur :)

Ve Molly Sims,benim böyle vücudum olacak ve ben bu kıyafeti giyeceğim Allah'ım sen benim
aklıma mukayyet ol!
ve ve ve son olarak da Rihanna,sanırım dayaktan sonra Chris kendisine bir daha kadınsı olmayacaksın uleyn dedi,bu kıyafet Dolce&Gabbana/sonbahar bilginize :)


Para niye bu hatunlarda niye Yarabbim :)
aaa nasıl unuttum bir de Ashley-Mary-Kate Olsen ikizlerimiz var gerçi bu hatunlar genelde de hep rüküşler alıştı gözlerimiz ama diğer ünlülere bakacak olduğumda onlar gözüme çok çarpmadı nedense :)

Hiç mi beğendiğin yok ey kendini bilmez diye soracak olursanız;
Ciara'nın kıyafetine bayıldım siyah ve beyaz bütünleyiciliği çok hoşuma gitti ve çok da iyi taşımış Emillio Pucci'ymiş kıyafeti

ve de Kate Bossworth,bu hatun çok güzel ya kahretsin :)


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall