i wish i could have :)

selam,
uzun zamandır birşeyler yazamıyorum malum kpss sınavında ne yapıcam diye şimdiden endişe böcekleri beynimi kemirmeye başladı.e işsizliğim zaten ortada akılmda blog a "iş arıyorum" diye bir başlık atıp içimden geçenleri döksem mi diye geçrimiyor değilim :) neyse ana konuya döneyim murat boz'un yeni şarkısındaki gibi:

"Adam olamadı bir tutunamadı
Yolu bulamadı da kayboldu
Zaman çabuk geçti yakalayamadı
Eş dost hepsi yalan oldu

Şans yok cepte para yok
Ev araba yok, yok Allah yok
Boşver akışına bırak herşeyi
İnceldiği yerden kopsun"

diye düşünürken bu aralar almayı istediğim fakat öylece ucaktan baktığım objeleri burada paylaşayımd edim çünkü kendileri ya asgari maaşın yarısı ya da tam ölçüsünde fiyatlara sahip.Alamıyorum ama bahsetmekten de bir şey çıkmaz,gözümden ırak olmasın ki gönlüme yakın olsun :)


ilki bu şaheser gözlük kendisi prada olur etrafa saçılacak param olsa bir adet mor bir adet havana ya da caramel renginde alırdım :)


gelelim diğer bi güzelliğe:


malum yaz geliyor bende yurdumun bikini üreticilerinin uçuk fiyatlı bikinilerini görünce victoria's secret markasını inceler oldum hem daha uygun fiyatlı hem bol çeşitli hem de kaliteli geçen sene bir adet alma şansına eriştim ama onu da sağolsun terzim fazla daraltmış,yine de hala gözdem.. bu sene ki modellerden de şunları beğendim--->




eğer bir iyilik yapmak isterseniz hani aklınızda bulunsun üst beden m alt beden s :Pgeriye ne kaldı mmm...güneş gözlüğü tamam,bikini tamam,heh buldum bir de hazır boşken güzel bir tatil fena olmaz
Eğer mantıki sınırlardan uçucak olsaydım tatil hakkında ilk tercihim Güney Amerika olurdu çünkü hep hayalimdir Güney Amerika'yı gezmek özellikle Arjantin,daha sonra Brezilya of of
Tamam daha az uçuyorum o zaman NewYork,Florida,California biraz daha az uçarsam Kanada [burda bikinye ihtiyaç olmayabilir :) ] daha da azı Avrupa turu...
Mantık sınırlarında geziceksem ülkem sınırlarında Fethiye,Marmaris,Ayvalık ama özellikle Fethiye de süper bir otelde bir hafta kalabilmek tam bir rehabilitasyon olurdu benim için :)
Neyse ben daha fazla ağzımın suyunu akıtmimde böğürtlenli magnum dondurmamı yiyeyim nede olsa şu aralar erişebildiğim en güzel tat bu kardeşim sağolsun :D

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© the missing moments
Maira Gall